در دیدار با مدیران شبکه قرآن و معارف سیما از عملکرد رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۵۵

چه کسی؟ آیت‌ا... علم‌الهدی
چه گفت؟ او ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین گفت: انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین از سوی رسانه ملی ارزشمند بود.
ماجرا چیست؟ صبح روز گذشته چهارشنبه اول آبان، مدیران شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ادای احترام به حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) با آیت‌ا... علم‌الهدی، نماینده محترم ولی‌فقیه در خراسان رضوی‌ و امام‌جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما گزارشی از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در شبکه‌های سیما در ایام اربعین، پویش قرائت قرآن در مسیر پیاده‌روی و پویش مردمی ختم قرآن‌کریم مخاطبان تلویزیون ارائه داد. همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین حسینی علیه‌السلام، انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین در رسانه ملی را ارزشمند خواند و گفت: این‌که اخبار اربعین در راس همه اخبار قرار داشت، کار خوب و پسندیده‌ای بود.
دیگر چه گفت؟ او با بیان این‌که ارتقای برنامه‌های معارفی در صدا و سیما مشهود است، بیان کرد: نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش عظیم پیاده‌روی اربعین بسیار کلیدی است و نیمی از جمعیتی که امسال به این مراسم مشرف شدند به‌واسطه شورآفرینی‌ای بود که صدا و سیما در این ایام ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها