سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۱۵

اعظم راستی:
جایی خواندم می‌توانم با کمک دستگاه‌های اندرویدی، رمز وای‌فای را به اشتراک بگذارم. چطور می‌توانم از این قابلیت استفاده کنم؟

کلیک:
این قابلیت در اندروید 10 به این سیستم‌عامل افزوده شده است. در صورتی که این نسخه از اندروید را در اختیار دارید می‌توانید با استفاده از دنبال کردن این مسیر، آن را فعال کنید:
بخش تنظیمات دستگاه را باز کنید.
وارد بخش تنظیمات Wi - fi شوید.
روی نام شبکه‌ای که به آن وصل هستید، کلیک کنید.
گزینه‌ای به نام Share برای شما قابل مشاهده خواهد بود که باید روی آن کلیک کنید.
یک کد QR روی دستگاه شما نمایش داده می‌شود که دیگران با اسکن این کد می‌توانند به شبکه وای‌فای موردنظر وصل شوند.
به این ترتیب بدون لو دادن رمز می‌توانید به دیگران اجازه استفاده از وای‌فای را بدهید.

علی مرادزاده:
منوی استارت در ویندوز 10 چند پوشه مختلف دارد، ولی نمی‌دانم چطور می‌توانم پوشه‌ها را به دلخواه خود تنظیم کنم. لطفا راه این کار را برای من توضیح دهید.

کلیک:
این قابلیت در حقیقت ترکیب قابلیت ویندوز 8 و ویندوز 7 بود و به درخواست کاربران و با توجه به نداشتن کارایی کامل منوی استارت ویندوز 8 ارائه شد. در حقیقت تنظیم این پوشه‌ها بسیار ساده است و شرکت مایکروسافت حتی به‌صورت بصری و متنی نیز این قابلیت را در همان منوی استارت شرح داده
است. البته امکان ایجاد پوشه جدید برای شما وجود خواهد داشت، ولی می‌توانید پوشه‌های موجود را تغییر نام داده و برنامه‌های مدنظر خود را به آنها انتقال دهید. برای این کار با این تفاسیر بهتر است این مسیر را برای تنظیم پوشه دلخواه خود دنبال کنید:
برای تغییر نام پوشه‌های موجود، ماوس را روی بخشی که نام یک پوشه دیده می‌شود، ببرید تا یک علامت دو خط در سمت راست بالای پوشه قابل مشاهده باشد. سپس روی علامت یاد شده کلیک کنید تا بتوانید نام پوشه را تغییر بدهید.
برای ایجاد پوشه جدید، یکی از برنامه‌های موجود در منوی استارت را گرفته و کلیک ماوس را روی آن نگاه دارید تا ساختار آن کمی کمرنگ‌تر از شرایط عادی شود. سپس آن را به یک بخش خالی از فضای منوی استارت بکشید تا پوشه جدید ایجاد شود. نام پوشه را مانند روش اشاره شده در مورد قبلی تغییر دهید.
همچنین به یاد داشته باشید می‌توانید نرم‌افزارها را بین پوشه‌های مختلف انتقال دهید. برای این کار باید مانند گام قبل اقدام کرده و به جای رها کردن برنامه در فضای خالی، آن را در پوشه مقصد رها کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها