به گزارش فارس و به نقل از دیلیمیل، دانشمندان نروژی تأکید میکنند، خطر ابتلا به بیماریهای مرتبط با آلرژی با مصرف ماهی تا ۴۰درصد کاهش مییابد.
محققان میزان مصرف ماهی کودکان نوپا را با سلامت آنها در ۶ سالگی مقایسه کردند و دریافتند، مواد غذایی موجود در ماهی میتواند به سلامت کودکان در سالهای بعدی زندگی آنها کمک کند. نویسنده ارشد این پژوهش تأکید میکند، با توجه به افزایش شهر نشینی و آلودگی هوا و افزایش ابتلا به آسم و تشدید حملههایآن، نتایج این پژوهش میتواند دلگرمکننده باشد. در این پژوهش بیش از 4 هزار کودک تحت بررسی قرار گرفتهاند و در نهایت مشخص شد، رژیم غذایی چرب و حاوی نمک و شکر زیاد منجر به پیشرفت آسم به ویژه در کودکان میشود.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....