علیرضا مبینی، مدیر گروه رادیو تهران و رویدادهای رادیو تهران در گفت و گو با جام‌جم در خصوص برنامه‌های جدید فصل پاییز و اتفاقات تازه این شبکه به نکات مهمی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۲۱

وی در این باره گفت: قطعا پس از پایان ماه صفر برنامه‌ها رویکرد و فضای شادتری پیدا خواهد کرد. در این خصوص طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است برنامه «تهران من»، یک روز در هفته را به مردم اختصاص داده و در یکی از فرهنگسراها یا یکی از تالارهای بزرگ تهران شرایطی را به صورت رایگان برای مردم و مخاطبان رادیو فراهم کنند و برنامه‌های سرگرم‌کننده بسیاری را در نظر بگیرند. از جمله حضور استندآپ کمدین‌ها و هنرمندانی که در رادیو، تلویزیون و سینما فعالیت می‌کنند در این برنامه با مردم ارتباط نزدیکی خواهند داشت.
وی با ذکر مثالی افزود: ما سال گذشته هم برنامه مشابهی در توچال برای مردم داشتیم که در صورت امکان و تا زمانی که شرایط جوی مساعد است، بار دیگر می‌توانیم پل ارتباطی هنرمندان و مردم باشیم. البته برنامه تهران من روی آنتن است، اما قرار است این آیتم جدید به برنامه اضافه شود. به این منظور از استندآپ کمدین‌ها دعوت می‌کنیم برای مردم برنامه اجرا کنند.
معرفی نام شخصیت‌های بزرگ ایران و جهان در مستند خیابان‌های تهران من، مجازی گرام، اندر احوالات اخلاق شهروندی، استان من تهران، تلنگر، قدر مطلق، درست بدانیم و بسیاری بخش‌‌های دیگر همراه با بخش‌های ورزشگاه تهران من، رویدادها، پرسه در فرهنگ و هنر و همچنین فناوری و ارزهای دیجیتال با حضور کارشناسان در استودیو از بخش‌های متنوع تهران من است.
وی درباره برنامه‌های فرهنگی نیز بیان کرد: رویدادهای مهم فرهنگی و تازه‌های نشر نیز جزو برنامه‌های مهم رادیو تهران است که حسام آبنوس عهده‌دار این بخش است. در کنار آن تازه‌های سینما و اتفاقات اجتماعی و از این دست جزو رویکرد برنامه‌های رادیو تهران است. ضمن این‌که ما برنامه «صد ثانیه با کتاب» را داریم که در صد ثانیه 9 کتاب را معرفی می‌کنیم. «شهر آماده» دیگر برنامه شاخص ماست که در حوزه بلاهای طبیعی است که به‌دلیل زلزله‌خیز بودن تهران، مردم را برای مقابله با بلایای طبیعی آماده می‌کند. برنامه دیگر «تهران، میدان شهدا» است که برنامه خاص‌تری است. فصل نخست آن درباره شهدای ترور بود و فصل دوم آن درباره شهدای نوجوان و دانش‌آموز است و در فصل سوم به شهدای اقلیت‌های دینی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها