مهدی گل زد و کمک داور ویدئویی مردودش کرد

طارمی: این هم از بدشانسی من بود

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی مقابل پورتو نزدیک بود منجی تیمش شود اما با بدشانسی مواجه شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۲۵

یکشنبه شب تیم ریوآوه در زمین خود میزبان تیم پورتو بود. در دقیقه 12 این مسابقه ابتدا تیم مهمان به گل رسید. موسی ماریگا بازیکنی بود که پورتو را پیش انداخت. در نیمه اول ریوآوه تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند ولی موفق نشد. در ابتدای نیمه دوم مهدی طارمی وارد زمین شد. او که امسال نقش کلیدی در خط حمله ریوآوه داشته، به زمین رفت تا سرنوشت را عوض کند. مصدومیتی که طارمی اخیرا دچار آن شد از جمله دلایلی بود که باعث شد او خیلی بازی نکند. طارمی در نیمه دوم یک گل زد. گل او اما از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد. طارمی در این باره می‌گوید: «این هم از بدشانسی من بود.»
بعد از گل مهدی، داور هم از ویدئو چک کمک گرفت و در نهایت تصمیم کمک اول خود را تایید کرد. تصویر به خوبی نشان می‌داد مهدی اندکی از آخرین مدافع پورتو پیش است. مهدی می‌گوید: «کمک داور ویدئویی در همه بازی‌ها هست. یک جا به ضرر ما می‌شود و یک جا به نفع ما. این هم طبیعی است.»
طارمی تا امروز موفق شده چهار پنالتی برای تیمش بگیرد. از گرفتن این پنالتی‌ها نقش بسیار کلیدی داشته است. مهدی به همین دلیل می‌گوید یک جا کمک داور ویدئویی به نفع‌شان بوده و جای دیگر به ضررشان.
ریوآوه در ادامه باید در جام حذفی پرتغال به میدان برود. آنها به مصاف پورتیموننسه خواهند رفت و پس از آن دوباره به لیگ پرتغال بازمی‌گردند تا مقابل تیم دی فریرا قرار بگیرند. البته حدفاصل این دو مسابقه 20 روز است که در آن فرصت مهدی طارمی به ایران بازخواهد گشت تا بتواند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها