این ستون کج است. کج است اما سعی دارد استوار باشد.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۵۲

اجازه بدهید با این شروع گنگ اما سلحشورانه برویم سراغ دو بحث مهم که دیروز در گروه درگرفت، اما به صفحات‌مان سرریز نکرد؛ علی رستگار و صابر محمدی، دیروز شخم می‌زدند.
خیش را انداخته بودند به دو زمین حاصلخیز سینمای ایران، کارنامه علی نصیریان و داریوش مهرجویی و می‌جوریدند ببینند در 40 سالی که این دو با هم از در همکاری درنیامدند، جداگانه چه کردند.
خلاصه این‌که در یادآوردهای این دو، همه‌مان بسی محظوظ شدیم. باشد که اخلاق‌مان محمدی باشد و رستگار شویم.
آن بحث دوم را در خلال توضیح کار صفحه‌ها عرض می‌کنیم.
راستش را بخواهید این‌که می‌پرسیم خانم زینب مرتضایی‌فرد برای امروز چه کرده‌اید و ایشان اغلب می‌گوید با لوریس چکناواریان به گفت‌وگو نشسته‌ام، تقصیر خود ماست؛ می‌توانیم این‌طور ماجرا را پیش ببریم که خانم مرتضایی‌فرد امروز در رابطه با جناب چکناواریان چه کرده‌اید در صفحات؟!
تازه‌ترین ماجرا پیرامون پیرمرد دوست‌داشتنی موسیقی ایران، انتخاب او به عنوان سفیر صلح ایران در سازمان ملل است.
زینب‌خانم با او در همین باره گفت‌وگو کرده و از گفتمان مورد علاقه استاد، یعنی صلح شنیده است. حاصل این گفت و شنید، در همین صفحه پیش روی شماست.
ستون روبه‌رو را هم چه دنبال‌کننده حواشی پوشش تازه بهنوش طباطبایی بوده باشید چه نباشید، بخوانید.
علی امروز علاوه بر سوال‌جواب‌کردن‌هایش با سردار کارگر که پیش از این‌ها رئیس سازمان نظام وظیفه بود و مهمان ما در جام‌جم شده بود، دست روی پدیده‌ای نوظهور بین بازیگران گذاشته است.
اول درباره سوال‌جواب‌های او بگوییم که گفته بودیم دومین بحث داغ دیروز گروه بود و به صفحات‌مان نیامد و سپس برویم سراغ سوژه امروزش در صفحه سینما.
رستگار از سردار درباره فیلم‌های محبوبش پرسید که از «نجات سرباز رایان» و «از کرخه تا راین» شنید.
بگذریم... علی‌آقا به رویکرد جدید ستاره‌های سینما که به شبکه نمایش خانگی بیشتر علاقه نشان می‌دهند تا حضور در سینما پرداخته. اگر می‌خواهید بدانید چرا، او دلایلش را ردیف کرده در صفحه 10.
اگر از مشتری‌های ثابت صفحه 12 یعنی سینمای جهان و سکاندار آن یعنی کیکاوس زیاری باشید لابد می‌دانید که آنجا اغلب به هالیوود می‌روید یا به بالیوود.
امروز نوبت هالیوود است با سیلوستر استالونه و فیلم جدیدش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها