فراک لمپارد طی پنج هفته گذشته لیگ برتر، یک بازی سخت انجام داده که آن هم هفته نخست مقابل منچستر در اولدترافورد بود که بازی را با نتیجه 4 بر صفر واگذار کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۲۵

بعد از آن، چلسی توانست با دو پیروزی و دو تساوی اوضاع خود را نسبتا سر و سامان بدهد. ستاره جوانی همچون تونی آبراهام نیز به بازیکن اصلی آبی‌های لندن تبدیل شد و حالا با 7 گل در صدر گلزنان لیگ جزیره قرار دارد. با این اوضاع و احوال، دومین محک جدی مربی جوان چلسی قرار است امروز در ورزشگاه استندفوردبریج صورت بگیرد. آنها باید مقابل لیورپولی قرار بگیرند که پنج بازی این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به تنهایی در صدر جدول قرار دارد.

با این حال، لمپارد و خیلی از هواداران چلسی به‌خوبی می‌دانند که تیم‌شان برای پیروزی مقابل تیم کلوپ کار سختی دارند. قرمزهای آنفیلد در 44بازی قبلی خود در لیگ برتر فقط یک بار شکست خورده و 36 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آمار خوب قرمزهای آنفیلد به همین جا ختم نمی‌شود و این تیم در 22 بازی قبلی خود حتی شکست هم نخورده است.
علاوه بر این، کلوپ نیز با رکوردی عالی مقابل چلسی، تیمش را به میدان می‌فرستد. کلوپ در چهار برای که به ورزشگاه چلسی رفته در بازی پیروز از زمین بیرون آمده است. حالا این مربی آلمانی این فرصت را دارد تا به اولین مربی در تاریخ لیورپول تبدیل شود که در استندفوردبریج به سه پیروزی رسیده است. از طرف دیگر، آبراهام جوان هم می‌تواند در بازی امروز رکوردشکنی کند. او در سه بازی گذشته خود حداقل دو بار گلزنی کرده است. تنها بازیکنی که در چهار بازی متوالی توانست حداقل دو گل به ثمر برساند، لوئیس سوارز در لیورپول بود. حالا آبراهام با گلزنی در بازی امروز می‌تواند در کنار سوارز بایستد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها