عامل جنایت در پارک تنیس کرج پس از دستگیری ادعا کرد، درگیری بر سر یک دختر باعث قتل شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۷۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شانزدهم شهریور امسال و به دنبال گزارش درگیری خونین در پارک تنیس کرج در دستور کار پلیس قرار گرفت. تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز در محل درگیری حاضر و متوجه شدند پسر 22 ساله بر اثر اصابت یک ضربه چاقو و خونریزی شدید جان باخته است.
جسد با دستور قضایی بازپرس بهمن آبیار به پزشکی قانونی منتقل و با تحقیق از دوستان مقتول هویت قاتل به نام کامران شناسایی شد. کامران تحت تعقیب قرار گرفت و ماموران راهی خانه او شدند، اما او قبل از حضور پلیس از آنجا گریخته بود. بررسی‌های پلیس نشان داد، کامران پیش از این هم به خاطر درگیری و مجروح کردن پسری دستگیر و زندانی شده بود.
آخرین مخفیگاه متهم در حوالی جاده چالوس شناسایی شد و ماموران او را دستگیر کردند.
کامران پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها به درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: هر وقت بیکار می‌شدم به پارک تنیس می‌رفتم و آنجا می‌نشستم. یک روز که به پارک رفته بودم، بر سر یک دختر با چند نفر درگیر شدم. روز حادثه در پارک بودم که مقتول و دوستانش سراغ من آمدند و ادعا کردند، من بعد از آن درگیری گفته ام آنها مزاحم دختری شده‌اند. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به یک نفر از آنها زدم و فرار کردم. ابتدا به خانه رفتم و آنجا با تماس دوستان مقتول متوجه مرگ پسر جوان شدم. آژانس گرفتم و به جاده چالوس رفتم. می‌دانستم دیر یا زود دستگیر می‌شوم. قتلی انجام داده بودم و باید تاوانش را می‌دادم. با پولی که همراه داشتم لباسی خریدم تا در بازداشتگاه لباس داشته باشم. قصد داشتم عصر روز بعد خودم را تحویل بدهم که ماموران قبل از آن دستگیرم کردند. باور کنید این قتل ناخواسته رخ داد و نمی‌خواستم پسر جوان را بکشم.
سرهنگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت:متهم با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او درباره انگیزه اش در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها