آن‌طور که مدیران بارسا می‌گویند پروسه بازگشت نیمار به جمع آبی اناری‌پوشان در مسیر خوبی پیش می‌رود و آنها امیدوارند بعد از دو سال، بار دیگر این ستاره برزیلی را در نیوکمپ ببینند.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۴۹

در آخرین تلاش بارسایی‌ها در این زمینه اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه همراه اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم و خاویر بورداس، عضو هیات‌مدیره این باشگاه روز سه‌شنبه راهی پاریس شدند تا ملاقاتی با لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن داشته باشند.
مدیران بارسا پس از انجام این مذاکرات و بازگشت به بارسلون، در فرودگاه با خبرنگارانی روبه‌رو شدند که می‌خواستند از روند مذاکرات مطلع شوند. به گزارش موندو دپورتیوو، بورداس در گفت‌وگو با خبرنگاران در حالی که نسبت به عملی شدن این انتقال خوشبین به نظر می‌رسید، گفت: هنوز توافقی صورت نگرفته است. ما همچنان در حال مذاکره هستیم و فکر می‌کنم ما به انجام این انتقال نزدیک‌تر شده‌ایم. بیشتر از این هم نمی‌توانم صحبت کنم. وقتی خبرنگاری از عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا پرسید که «آیا صحبت‌ها درباره رسیدن به توافقی مالی بوده است؟»، او پاسخ داد: بله، البته!
در همین حال روزنامه‌های اسپانیایی روز گذشته اعلام کردند مدیران بارسا در دور جدید مذاکرات خود دو پیشنهاد مطرح کرده‌اند. اولین پیشنهاد پرداخت 150 میلیون یورو در سال 2020 و پیش‌پرداختی کوچک در حد 30 تا 40 میلیون یورو در حال حاضر بوده که به محض امضای قرارداد پرداخت می‌شود. پیشنهاد دوم بارسا، پرداخت 170 میلیون یورو در دو قسط بوده که سررسید این اقساط سال 2021 و 2022 باشد. در این مورد هم پیش‌پرداخت 30 تا 40 میلیون یورویی پرداخت می‌شود. گفته می‌شود PSG پیشنهاد 150میلیون یورویی را به‌شدت رد کرده، زیرا آن را ناکافی می‌داند. اما باشگاه فرانسوی پیشنهاد 170 میلیون یورویی را پذیرفته در حالی‌که این باشگاه پیش از این روی رقم 220 میلیون یورو اصرار داشت، ولی PSG خواستار این است که این مبلغ در یک قسط و آن هم سال 2020 پرداخت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها