فصل تابستان یکی از زیباترین فصل‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که جلوه‌ها و مناظر ناب گردشگری این فصل را می‌توان در بام ایران نظاره‌گر شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۹۵
بام ایران جلوه گاه زیبایی های تابستانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما،این استان با داشتن بیش از 850جاذبه گردشگری شناخته‌شده در صدر زیباترین استان‌های گردشگری کشور قرار دارد. هر فصل چهارمحال و بختیاری دارای تنوع گردشگری خاص و ویژه است که در کمتر منطقه کشور این ظرفیت‌ها وجود دارد.
این استان با وسعت بسیار کم به لحاظ شرایط توپوگرافی و کوهستانی جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در دل خود جای‌داده است که سفر به این استان را برای مسافران خارجی و داخلی جذاب می‌کند.
آبشار شیخ عیخان یکی از مناطق بکر و دیدنی شهرستان کوهرنگ است .که در فصل‌های مختلف سال دارای زیبایی‌های خاصی است.این آبشار در کنار روستای شیخ علیخان قرار دارد.آبشار شیخ علی خان در 88 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد .هم‌اکنون این آبشار پوشیده از برف است و زیبایی طبیعت شیخ علی‌خان چند برابر شده است.این منطقه یکی از بکرترین و زیباترین مناطق گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
به گفته فرماندار کوهرنگ از ابتدای امسال تا کنون شش میلیون مسافر از جاذبه های این شهرستان دیدن کردند.آقای مصطفوی گفت: 35 اقامتگاه بوم گردی ، هتل ، مهمانسراهای اداری و دولتی برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها