ربودن تازه داماد با دستور مادرزن

تحقیقات پلیسی برای یافتن تازه داماد که یک هفته بعد از عروسی توسط مادرزنش ربوده شد، آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۳۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته نوعروس 18 ساله تبعه افغان با حضوردر دادسرای جنایی تهران ازمادر 50 ساله‌اش، ناپدری و برادرناتنی خود به اتهام ربودن شوهرش شکایت کرد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی آغاز شد. نوعروس به افسر تحقیق گفت: شش ماه پیش زمانی که به خانه خاله‌ام رفته بودم با امیر که همسایه‌شان بود، آشنا شدم و بعد از علاقه به هم تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. او به خواستگاری‌ام آمد و مادرم سعی می‌کرد این خواستگارم را نیز مثل سه خواستگار دیگرم رد کند که نتوانست. نزدیکی عروسی، مادرم بنای ناسازگاری گذاشت و برای برهم زدن عروسی یک‌بار مرا ربود و به خانه شوهر سوم و موقتش در اطراف شهریار برد و با برادرناتنی‌ام مرا در آنجا کتک زدند و می‌خواستند مرا بکشند. هووی مادرم دلش برایم سوخت و تلفنی به شوهرم خبر داد که به آنجا آمد و در نبود مادرم مرا نجات داد. اگر فرار نمی‌کردم می‌خواستند با قرص مرا به قتل برسانند. عصر هفتمین روز زندگی مشترکم همراه مادرشوهرم برای خرید از خانه بیرون رفتیم. شوهرم همراه پسر 16 ساله یکی از اقوام در خانه بود.
وی گفت: ساعاتی بعد که به خانه آمدیم دیدیم پسر مهمان مصدوم شده است. با او حرف زدیم و متوجه شدیم مادرم، شوهرصیغه‌ای‌اش و برادرناتنی‌ام با دو نفر که لباس بیمارستان به تن داشتند شوهرم را ربوده و متواری شده‌اند. با تلفن مادرم و برادرناتنی تماس گرفتم که پاسخ ندادند. مادرم بیماری روحی ندارد، اما انتقامجو است. مادرم چند سال پیش برایم تعریف کرده بود که 20 سال پیش و به فاصله یک هفته دو قتل انجام داده است.
با شکایت این زن، ماموران در محل ربوده شدن شوهرش حاضر شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل متوجه شدند که مادر، برادرناتنی‌اش و شوهرصیغه‌ای او با پراید به محل آمده‌اند و همراه دو مرد جوان که لباس فرم آسایشگاه روانی به تن داشته‌اند به زور وارد خانه شدند، پسر نوجوان را مصدوم و با شوکر داماد 22 ساله را بدحال کرده و بعد از بستن دست و پایش او را داخل آمبولانس انداخته و بعد از حرکت، آمبولانس را اسکورت کرده و از محل دور شدند.
تحقیقات پلیسی درباره سرنوشت تازه داماد ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها