سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۱۱

سیروس شیروانی:
من به‌تازگی تلفن همراه اندرویدی خواهرم را گرفته‌ام، ولی این دستگاه به حساب جیمیل او وصل است. چطور می‌توانم بدون ریست کردن دستگاه، حساب کاربری خواهرم را از دستگاه حذف کنم؟ آیا این کار روی حساب کاربری خواهرم تاثیری خواهد داشت و موجب خراب شدن آن خواهد شد یا خیر؟

کلیک:
بله، این قابلیت، یک امر بسیار ساده و طبیعی در دستگاه‌های اندرویدی است و مسلما شما به‌عنوان یک کاربر می‌توانید بدون ایجاد مشکلی برای حساب کاربری خواهرتان، آن را از روی دستگاه اندرویدی یاد شده حذف کنید. برای انجام این کار باید تنها چند گام ساده را انجام دهید تا حساب کاربری خواهر شما از دستگاه شما حذف شود.
ابتدا وارد بخش تنظیمات دستگاه (Setting) شوید.
گزینه Accounts را انتخاب کرده و سپس از صفحه جدید باز شده دوباره گزینه Accounts را انتخاب کنید.
فهرستی از حساب‌های جیمیل موجود روی دستگاه نمایش داده خواهد شد و باید گزینه‌ای را که می‌خواهید آن را حذف کنید، انتخاب کنید.
گزینه REMOVE ACCOUNT را انتخاب کنید. در این مرحله یک پیام هشدار تائید برای شما نمایش داده می‌شود که باید دوباره گزینه REMOVE ACCOUNT را انتخاب کنید.
نکته: به یاد داشته باشید این کار تنها حساب خواهر شما را از دستگاه حذف خواهد کرد و به حساب او در دیگر دستگاه‌ها آسیبی نخواهد رساند. البته برای درست کار کردن دستگاه اندرویدی حتما باید یک حساب گوگل را روی آن فعال کنید تا بتوانید از خدماتی مانند بازار نرم‌افزاری پلی‌استور و دیگر موارد بهره‌مند شوید.

سینا شجره:
یکی از همکارانم از امکان خوانده شدن پیام‌های متنی توسط دستگاه آیفون می‌گفت. آیا روشی وجود دارد تا دستگاه، پیام را برای ما بخواند؟

کلیک:
بله، این امکان روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS وجود دارد و انجام آن از طریق سیستم دستیار هوشمند صوتی سیری ممکن است. با این وجود، نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این قابلیت برای زبان فارسی فعال نیست و به همین دلیل نیز پیام متنی دریافتی توسط شما تنها به زبان‌های اصلی قابل پشتیبانی توسط دستگاه مانند انگلیسی قابل خواندن است.
دیگر نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این قابلیت تنها روی نسخه 13 سیستم‌عامل iOS قابل دسترسی خواهد بود و به همین دلیل نیز کاربران نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. برای این امر که سیری، پیام متنی دریافتی را به‌صورت صوتی برایتان بخواند، باید این مراحل را دنبال کنید.
بخش تنظیمات (Setting) دستگاه آیفون خود را باز کنید.
به گزینه اعلان‌ها یا Notifications بروید.
گزینه Announce Messages with Siri را انتخاب کنید.
گزینه‌ای به نام Announce Messages with Siri وجود دارد که باید آن را فعال کنید.
همچنین باید در نظر داشته باشید اگر قابلیتی به نام Send Replies Without Confirmation را انتخاب نکنید، پاسخ‌های شما به پیام دیگران نیز برایتان خوانده خواهد شد.
حال روی گزینه Messages بزنید.
گزینه whom را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید مخاطبانی را که می‌خواهید پیام آنها خوانده شود، مشخص کنید تا پیام همه کاربران توسط دستگاه به‌صورت بلند خوانده نشود. البته اگر گزینه Everyone را انتخاب کنید، تمام پیام‌ها خوانده خواهند شد و گزینه‌هایی مانند
All Contacts تنها مخاطب‌های ذخیره شده در دستگاه را خواهد خواند. گزینه Recents، آخرین افراد فهرست ارتباطات شما را کاندیدای خواندن پیام خواهد کرد و در نهایت نیز گزینه Favorites، فهرست مخاطبانی را که در فهرست مخاطبان محبوب قرار داده‌اید، برای خوانده شدن پیام‌های متنی مجاز خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها