انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی براین‌که یکی از ماموران پلیس راه دشت ارژن در برابر پس دادن مدارک شهروندی از او دو پرس غذا گرفته بود با واکنش مسؤولان انتظامی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۶۰

این کلیپ بین کاربران فضای مجازی باز پخش شد که در این فیلم حدود دو دقیقه‌ای، راوی اعلام می‌کند که پلیس مدارک خودروی او را ضبط کرده و در برابر پس دادن آن طلب دو پرس غذا کرده است.
راوی این فیلم مدعی است که حادثه ۲۹ تیر امسال رخ داده و ماموران که در جاده دشت ارژن شیراز حضور داشتند به‌دلیل هفت کیلومتر سرعت بیشتر، کارت خودرو و گواهینامه رانندگی او را ضبط و برای تحویل دادن آن درخواست دو پرس غذا کرده‌اند. در ادامه این فیلم دو پرس غذای گرم مشاهده می‌شود که شخصی آن را در آن سمت جاده به فردی که به نظر مأمور پلیس راه است تحویل می‌دهد.
بخش اول این کلیپ درون خودرو تهیه شده که گیرنده به‌صراحت فیلمبرداری و اظهاراتش را بیان می‌کند اما بخش دوم فیلم که شخصی در حال رساندن غذا به کسانی که عنوان می‌شود مأمور پلیس هستند از پشت خس و خاشاک اطراف جاده فیلمبرداری شده است. کمی آن طرف‌تر نیز دوربین کنترل سرعت زیر سایبانی مشاهده می‌شود. پس از آن‌که فردی که ظرف‌های غذا را به شخصی که مشابه پلیس لباس پوشیده است تحویل می‌دهد و به گفته راوی مدارک را تحویل می‌گیرد.
در همین باره یک منبع آگاه در استان فارس به ایرنا اعلام کرد، کلیپ مذکور صحت دارد و در مسیر دشت ارژن این اتفاق رخ داده اما ادعای مطرح شده در حال بررسی است.
احتمال دارد این موضوع به این شکل که مطرح شده نباشد، در هر صورت این مساله در حال پیگیری است تا صحت و سقم مطالب عنوان شده در این فیلم مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها