جمعه‌ای بود بس دلچسب. هر چند نگارنده به دلیل پختن مربای آلبالو دیر به روزنامه رسید، اما به محض رسیدن در فضای جذاب گروه غرق شد و خلاصه تمام خستگی‌ها از یادش رفت.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۶۲

اما پنهانی برایتان بگویم که خوشحالی بچه‌های گروه و شوخی‌هایشان از چه ناشی می‌شد. هر‌چند همه با هم شوخی می‌کردند و ماجرا را به منافع شخصی ربط می‌دادند، اما واقعا این‌طور نبود. بچه‌ها درباره کاهش قیمت دلار حرف می‌زدند و راضی و شاد از این‌که این کاهش قیمت بتواند حال همه ما را بهتر کند و نوسان‌های قیمتی که جامعه را برای مدت زمانی درگیر خود کرده تا حدی حل شود. هر چند که قیمت‌ها دیگر آن قیمت‌های سابق نمی‌شوند، اما در شرایط فعلی همین که تا حدی هم پایین بیایند، خوب است دیگر... برویم سراغ صفحه‌های جذاب امروز.
در همین صفحه 9 خودمان که در حال خواندنش هستید، زینب مرتضایی‌فرد رفته سراغ نظرسنجی تازه ایسپا. در این نظرسنجی مردم به سؤالاتی درباره کنجکاوی‌هایشان درباره زندگی چهره‌ها پاسخ گفته‌اند و آمارهای جالب و حیرت انگیزی هم شده نتیجه کار، آمارهایی که می‌گویند مردم به اندازه گذشته نسبت به زندگی چهره‌ها حساسیت نشان نمی‌دهند و دغدغه‌های مهم تری پیدا کرده‌اند، یعنی سرشان به کار خودشان گرم شده و دیگر برایشان مهم نیست فلان شخص چه می‌کند و چه می‌پوشد و چه سفری می‌رود. بخوانید و ببینید شما جزو کدام دسته از افراد این نظرسنجی هستید.
فیس اپ را هم که این روزها همه می‌شناسیم. هر کسی که توانسته چهره‌اش را در فیس اپ به قول رضی الدین آرتیمانی «گه پیر و جوان» کرده و در فضای مجازی انتشار داده است. در صفحه 12 همکاران‌مان رفته‌اند سراغ این پدیده و واکنش‌هایی که کاربران فضای مجازی نسبت به آن دارند. خلاصه که این پیر و جوان شدن‌های ناگهانی در این نرم‌افزارها هم برای خودش عالمی دارد... .
در صفحه 10 همکاران‌مان رفته‌اند سراغ چهره‌های هنری که از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در کنار مردم در سطح شهر رفت و آمد می‌کنند. هرچند از برخی از این افراد عکس‌ها و مطالبی قبلا منتشر شده است، اما مرور آنها به بهانه انتشار ویدئویی از حسین علیزاده در مترو می‌تواند اتفاق جالبی باشد. بخوانید و ببینید چه خبر است.
گروهی هستیم که حواس‌مان به همه چیز هست دیگر... در صفحه سینمای امروز رفته‌ایم سراغ فیلم‌هایی که به موضوع خلیج فارس عزیزمان پرداخته‌اند تا هم به تحرکاتی که در آن انجام شده بپردازیم و هم اهمیتش را دوباره با هم مرور کنیم. البته باران حیدری صرفا با نگاهی هنری و سینمایی سراغ موضوع رفته و بخش‌های سیاسی کار را هم مثل همیشه کاردانان این عرصه یعنی روزنامه‌نگاران سیاسی‌مان بررسی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها