دومین کنگره بین‌المللی دانش‌آموزی زیست‌پزشکی به عنوان پرمخاطب‌ترین کنگره بین‌المللی دانش‌آموزی در ایران، با رویکرد توسعه پژوهش در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین با هدف اجرای اصل عدالت آموزشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرهنگستان علوم پزشکی، کالج اویسنا، دانشگاه کوفه، دانشگاه کاتب و... آبان امسال به صورت مجازی (غیر حضوری) و رایگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۴۲

به گزارش جام‌جم در این رویداد، تازه‌های علمی دانشمندان و پژوهشگران بزرگ و مطرح جهان و همچنین جدیدترین دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان، در موضوعات علمی بر اساس محورهای سرطان، سلول‌های بنیادی، ژنتیک، فناوری نانو و میکروب‌شناسی به شکل ارائه مقاله در قالب سخنرانی یا پوستر در اختیار دانش‌آموزان و دبیران قرار خواهد گرفت و به دانش‌آموزان برتر سال برای اولین‌بار در کشور، تندیس بین‌المللی اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان شرکت در این کنگره بین‌المللی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی
student.jcbcongress.com به طور رایگان در کنگره ثبت‌نام کرده و مقالات خود را تا 13 مهر ارسال کنند. ارسال مقاله برای شرکت در کنگره الزامی نیست. همچنین دانش‌آموزان و دبیران می‌توانند با ثبت‌نام در کارگاه‌های اختیاری و مجازی کنگره، از محتوای تئوری و علمی کارگاه‌های مختلف استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها