داوری معادی در جشنواره «فیلم شهر»

پیمان معادی، همراه پوران درخشنده، عباس یوسفی و جردن هالندر، آثار بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را داوری خواهد کرد. به گزارش مهر، نشست خبری هفتمین جشنواره فیلم شهر صبح روز گذشته با حضور هاشم میرزاخانی، دبیر این رویداد در پردیس ملت برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۰۲

ابتدای این نشست هاشم میرزاخانی عنوان کرد: هفتمین جشنواره فیلم شهر با شعار «شهروند مسؤول، شهر سالم» از ۲۶ تا ۳۱ تیر و مراسم افتتاحیه آن همزمان با افتتاح سالن چند منظوره و سرای غذای پردیس ملت برگزار می‌شود. بخشی از جوایز برگزیدگان را در مراسم افتتاحیه تقدیم می‌کنیم. قبل از شروع مراسم «گالری شهر» را به عنوان یک پیام‌رسان در حوزه شهری افتتاح می‌کنیم. تلاش کردیم آثار بین‌المللی ما هم با موضوع شهری باشد. میرزاخانی عنوان کرد: در مراسم افتتاحیه، نکوداشت زنده یاد جمشید مشایخی را هم خواهیم داشت. همچنین بزرگداشت‌های علی نصیریان، داریوش اسدزاده، مسعود رایگان، رویا تیموریان و پروانه معصومی در بخش‌های افتتاحیه و اختتامیه برگزار می‌شود. دبیر جشنواره فیلم شهر توضیح داد: تلاش موسسه تصویر شهر و شهرداری این است که بتواند درخصوص آثار سینمایی و پیام‌های شهری تولید و حمایت از آثار داشته باشد. تلاش ما این است که بعد از برگزاری جشنواره، برگزیده‌ها را در برنامه‌های مختلف به نمایش بگذاریم ضمن این‌که در این دوره کارگاه‌ها و سمینارهای انتقال تجربه را هم داریم.
میرزاخانی عنوان کرد: مراسم اختتامیه ۳۱ تیر در تالار وحدت در ساعت ۱۷ با حضور مدیران شهری و فرهنگی، رئیس سازمان سینمایی و ... برگزار می‌شود و تلاشمان این است یک برنامه خوب داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها