همزمان با کشف جسد زن سالخورده در کارتن تلویزیون که در سطل زباله بوستانی رها شده بود، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. این در حالی است که هفته گذشته نیز جسد تکه‌تکه شده زن دیگری در غرب تهران پیدا شده بود.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۸۳

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 17 و 20 دقیقه شنبه، بیست و دوم تیر امسال مردی در حال جمع‌آوری ضایعات میان زباله‌های محله‌ای در شرق تهران بود که ناگهان وارد بوستان میثاق در همان حوالی شد. او با دیدن کارتن تلویزیونی که داخل سطل زباله افتاده بود به گمان این که می‌تواند وسایل به درد به خور و ضایعات در آن پیدا ‌کند سمت سطل زباله رفت .زمانی که در کارتن را بازکرد با جسد پیرزنی که سرش با چاقو از تنش جدا شده بود در کیسه مشکی رنگ روبه‌رو شد. مرد ضایعاتی خودش را به نگهبان پارک رساند و موضوع را خبر داد و بعد با پلیس تماس گرفت .
بنابر این موضوع کشف جسد زن سالخورده به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. بازپرس جنایی و تیم تحقیق اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل کشف جسد حاضر شدند. آنها متوجه شدند زن 80 ساله لباس و چادر خانگی به‌تن داشته و بیش از 120 دقیقه از مرگش می‌گذرد. شواهد اولیه نشان می‌داد که او باید در مکان دیگری به قتل رسیده باشد. جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران برای این‌که هویت زن مجهول‌الهویه را به دست آور‌ند، به تحقیق از اهالی پرداختند، اما بعد از چند ساعت تحقیقات متوجه شدند هیچ‌کدام از اهالی، این زن را نمی‌شناختند و او ساکن آنجا نبوده است. پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در حالی ادامه دارد که پلیس احتمال می‌دهد این زن قربانی سرقت مرگبار شده باشد. قرار شد ماموران پرونده‌های زنان گمشده در پلیس آگاهی را بررسی کنند که شاید هویت مقتول از میان این پرونده‌ها فاش شود.
جسد زن سالخورده در حالی در شرق تهران پیدا شد که ساعت دو بامداد 17 تیر امسال هم جسد تکه‌تکه شده زنی در محله تهرانسر کشف شد. جسد این زن نیز پس از قتل داخل کیسه مشکی قرار داده شده و در فضای سبز رها شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها