انتقام هولناک پسر شیطان از مسافرانش

خیانت در تلگرام، انتقام در خیابان

پسر جوان وقتی متوجه خیانت عشق اینترنتی‌اش شد، تصمیم گرفت با آزار و اذیت زنان از آنها انتقام بگیرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۳۷

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی آذر سال گذشته زنی که سرو صورتش باندپیچی شده بود با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی، آزارو اذیت و ضرب و جرح شکایت کرد.
با دستور بازپرس سهرابی، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی تهران ارسال شد.
زن جوان که کاراته‌کار بود، به افسر تحقیق گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به خانه ام در شرق تهران بروم. پرایدی مقابلم توقف کردو با گفتن نشانی ام سوار شدم. او بعداز طی مسافتی تغییر مسیردادکه به او اعتراض کردم. توجهی نکرد و به مسیرش ادامه داد. خواستم از خودرو پیاده شوم که دستگیره در آن دستکاری شده بود. او با مشت ضربه‌ای به من زد و بعد سرم را محکم به داشبورد خودرویش کوبید که سرم شکست.
وی افزود: او قصد داشت مرا مورد آزارو اذیت قرار دهد که با راننده درگیر شدم و با استفاده از فنون رزمی چند ضربه به سر و صورت او زدم. راننده گوی آهنی که داخل خودرو بود را برداشت و ضربه‌ای به سرم زد. زیر صندلی میله آهنی یافتم و در حالی که زخمی بودم با آن ضربه‌هایی به راننده زدم و بعد از توقف خودرو فرار کردم. هنگام دور شدن متهم توانستم چند شماره از پلاکش را
به خاطر بسپارم.
ماموران در ادامه با کمک شاکی، به چهره‌نگاری از متهم پرداختند. در این مرحله تصویر به‌دست آمده از متهم، در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا به محض مشاهده این راننده، خودرو را متوقف کرده و او را بازداشت کنند. جست‌وجوهای پلیسی ادامه داشت تا این‌که یک ماه بعداز این ماجرا زن جوان دیگری با حضور در پلیس آگاهی، شکایت مشابهی را مطرح کرد. این زن نیز به مقصد شرق تهران سوار خودروی پراید شده بود که راننده او را مورد آزار و اذیت قرار داد.
ماموران، زمانی که تصویر به‌دست آمده از راننده آزارگر را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند تصاویر چهره‌نگاری شده با هم مطابقت دارد و این دو زن در دام همان متهم فراری تحت تعقیب پلیس گرفتار شده‌اند.
جست‌وجوها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌که در دو ماه گذشته نیز دو خانم دیگر که در دام همان متهم فراری گرفتار شده بودند با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. ماموران با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آوردند متوجه شدند آنها فقط چند شماره مشابه از پلاک متهم را در اختیار دارند. ماموران شماره پلاک‌های متعلق به خودروی پراید را استعلام کردند تا این‌که معلوم شد با آن مشخصات 40دستگاه خودروی پراید وجود دارد. ماموران تحقیقات را روی این افراد متمرکز کردند و سرانجام به عکس یکی از رانندگان مشکوک شدند که شاکیان با دیدن عکسش، او را به‌عنوان راننده آزارگر معرفی کردند.
ماموران دو روز پیش با هماهنگی قضایی وارد خانه متهم در شرق تهران شدند و با توقیف خودرویش، او را دستگیر کردند.
فرید 25ساله وقتی در مواجهه حضوری با شاکیان قرار گرفت، سکوت خود را شکست و اعتراف کرد. این در حالی بود که یکی از شاکیان با دیدن متهم از شدت ناراحتی و وحشت بیهوش شد.
متهم پرونده به افسر تحقیق گفت: یک سال پیش در کانال تلگرامی با دختر جوانی آشنا شده و ارتباط داشتیم. آن‌قدر به او علاقه‌مند شده بودم که می‌خواستم با وی ازدواج کنم، اما او به من خیانت کرد و با یکی از همان پسرانی که عضو کانال تلگرامی بود، دوست شد. خیانت او باعث شد که من از خانم‌ها و دختران جوان کینه به دل بگیرم و به‌دنبال انتقام باشم.
وی افزود: خانم‌های جوان را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردم و بعد مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و کتکشان می‌زدم. از گریه و التماس‌های زنان لذت می‌بردم و آرام می‌شدم.
تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های مرد شیطان صفت در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها