همراه با فیلم‌های سیما در تعطیلات نیمه خرداد و عید سعید فطر

پرواز فرشته‌ها در «فصل نرگس»

تلویزیون در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی،‌ امام خمینی(ره) و هچنین عید سعید فطر آثار متنوعی اعم از انیمیشن،‌ فیلم سینمایی و تله‌فیلم را در گونه‌های مختلف روی آنتن می‌فرستد. جام‌جم از میان بیش از 70‌فیلم سینمایی و تلویزیونی که در این چهار روز روی آنتن می‌روند، پیشنهادهایی برای شما دارد.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۳۰

صدای «سکوت خدا» در شبکه یک
فیلم تلویزیونی «سکوت خدا» به کارگردانی راما قویدل، فردا ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
قصه: رعنا کمالی به‌عنوان پرستار وارد خانواده محمودیان می‌شود. نرگس محمودیان زنی 50 ساله است که سال‌هاست از بیماری ناشناخته‌ای که بعد از سفر به مدینه عارضش شده رنج می‌برد. نرگس پسر جوانی به نام امیرمحمد و دختری به نام هدی دارد. هدی با مهندسی به نام حامد ازدواج کرده است. رعنا عراقی و متولد کربلاست. امیرمحمد پس از آن‌که همسرش او را ترک کرده مدتی دچار افسردگی شده و به‌تازگی از بیمارستان مرخص گردیده است. هدی مخالف حضور رعناست چون... .
بازیگران: پروانه معصومی، بهناز جعفری، امیر آقایی و مهسا کرامتی.
فرشته‌ها به شبکه 2 می‌آیند
فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، پنجشنبه 16خرداد ساعت یک بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
قصه: فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می‌گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق‌کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضا از سوی هم‌درسی‌هایش نیز مورد شماتت واقع می‌شود. در همین شرایط، همسرش باردار شده و پس از زایمان آنها صاحب سه فرزند سه قلو می‌شوند. با وجود این‌که انتظار می‌رود با آمدن این سه فرزند، زندگی احمد و لیلا با مشکل و بحران مواجه شود اما...

بازیگران: جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا، رضا ناجی و... .
«ناردون» در شبکه 3 سیما
فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور، پنجشنبه 16خرداد ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
قصه: این فیلم درباره فاضل پسر جوانی است که با پدرش کل‌شکور زندگی می‌کند. کل‌شکور ناخوش احوال است و درست لحظه‌ای که همه فکر می‌کنند در حال جان دادن است دوباره به دنیا باز می‌گردد. در روستای آنها قبرستانی وجود ندارد و قبرستان روستای بالای رودخانه هم پر شده است. درد نداشتن قبر باعث نگرانی کل‌شکور شده است. از طرفی چند سال پیش فاضل، عاشق دختری به نام خاطره می‌شود که خانواده‌ها با ازدواج آنها مخالفت کردند و... .

بازیگران: امین حیایی، لیلا اوتادی و مهران غفوریان.
«سیانور» در شبکه 4
فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، چهارشنبه 15 خرداد ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

قصه: داستان سیانور در دهه 50 می‌گذرد. امیر و هما عضو سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب اسلامی پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند؛ ادامه همکاری با این سازمان و در نهایت بلعیدن سیانور یا زندگی و... .
بازیگران: مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی.
کنجکاوی جورج در شبکه 5
پویانمایی سینمایی «جورج کنجکاو» به کارگردانی متیو اوکلاهان، جمعه 17 خرداد ساعت 8 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
قصه: تد در یک موزه کار می‌کند، ولی موزه دیگر هیچ بازدید کننده‌ای ندارد و ورشکست شده. آقای بلومبری رئیس موزه تد را برای پیدا کردن مجسمه بزرگ زاگاوا به آفریقا می‌فرستد، ولی تد فقط یک مجسمه کوچک 8 سانتی‌متری پیدا می‌کند و برمی‌گردد. ولی یک میمون با او به شهر آمده تا این‌که بالاخره تد تصمیم می‌گیرد میمونش به نام جورج را تحویل باغ وحش دهد، ولی جورج فرار می‌کند و تد به دنبالش می‌رود... .
ساخته جواد رضویان در شبکه شما
فیلم سینمایی «به روح پدرم» به کارگردانی سید‌جواد رضویان، پنجشنبه 16 خرداد ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.
قصه: روح پدر هوشنگ که مدتی است از دنیا رفته، نزد پسرش می‌آید و از او می‌خواهد بدهی‌هایی که داشته را به چند نفر پرداخت کند که در جریان پرداخت این بدهی‌ها اتفاقاتی می‌افتد و هوشنگ با روح پدرش زندگی می‌کند و... .
بازیگران: سید‌جواد رضویان، یوسف تیموری، احمد پور‌مخبر و صبا کمالی.
سفر «شازده کوچولو» به شبکه کودک
پویانمایی سینمایی «شازده کوچولو» به کارگردانی مارک آسبورن، چهارشنبه 15 خرداد ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
قصه: روزی دخترکی درباره شاهزاده کوچولویی که در یک سیاره کوچک واقع در نقطه‌ای بسیار دور در کهکشان زندگی می‌کند اطلاعاتی به‌دست می‌آورد. شاهزاده کوچولو از این نوع زندگی راضی و خوشحال نیست و هیچ علاقه‌ای نیز به تنهایی ندارد؛ تا این‌که روزی با یک خلبان جوان آشنا می‌شود که ادعا می‌کند از سیاره‌ای بسیار دور آمده که در آن سیاره انسان‌های زیادی با شادی کنار هم زندگی می‌کنند.
«پابه‌پای آفتاب» با امید
پویانمایی سینمایی «پابه‌پای آفتاب» به کارگردانی رسول بابارضا، فردا ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.
قصه: قشون دولتی برای سرکوب عشایر بختیاری در مسیر خود از اطراف خمین در‌حال گذر بودند که دچار مشکل در تهیه آذوقه می‌شوند. آنها با تبانی با راهزنان منطقه، کاروان زیارتی خمین را در مقابل باج و خراج گروگان می‌گیرند. در این میان روح‌ا... از جوانان شهر همراه دیگر دوستان خود دسیسه راهزنان را ناکام می‌گذارند.
«فصل نرگس» در شبکه نمایش

«فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی جمعه 17 خرداد ساعت 13 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
قصه: داستان دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گره‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست که به‌صورت موازی روایت می‌شود.
بازیگران: یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها