شیری: سرعت مان بالا برود، حریف را شکست می‌دهیم

امشب برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس خودش را در این پست ثابت کرده و در فصل آینده نیز می‌تواند باشگاه را بی‌نیاز از خرید دفاع جدید کند.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۲۱

او در بازی با سپاهان قطعا یکی از بازیکنان تاثیرگذار در حمله و دفاع خواهد بود. شیری در این خصوص گفت: «ما به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم و اصلا اخبار مربوط به حاشیه‌ها را دنبال نمی‌کنیم. فقط می‌خواهیم مقابل سپاهان به برتری برسیم و به همین خاطر تمرکز زیادی در تمرینات داریم. برانکو برنامه‌های مشخصی به ما داده و قصد داریم در اصفهان از سد سپاهان بگذریم تا به فینال جام حذفی برسیم.»
او در خصوص تاکتیک‌های تیمش برای بازی با سپاهان افزود: «نمی‌توانم به‌صورت کامل این موضوع را توضیح بدهم. امشب و همزمان با بازی همه چیز را متوجه می‌شوید. به‌خاطر این‌که تعداد زیادی بازی انجام می‌دهیم، معمولا تیم‌ها، ما را می‌شناسند اما فکر می‌کنم اگر سرعت‌مان را بالا ببریم، توانایی عبور از سپاهان را داریم. آنها تیم قدرتمندی هستند و نایب قهرمان شدند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم. مطمئن باشید از لحظه اول برای کسب برد در همان 90 دقیقه بازی را شروع می‌کنیم و امیدوارم همه‌چیز به سودمان تمام شود چون به این قهرمانی هم نیاز داریم تا به هواداران مان هدیه بدهیم.»
این مدافع که در نیم فصل از پیکان به پرسپولیس اضافه شد، ادامه داد: «فصل بسیار سختی را تجربه کردم. در هفته‌های پایانی نیم فصل اول در پیکان بودم و شرایط واقعا دشوار شد. در نیم فصل دوم نیز، بازی‌های فشرده‌ای داشتیم ولی خدا خواست تا به قهرمانی برسیم و خستگی‌مان در برود. البته حیف شد که در آسیا نتوانستیم از گروه‌مان صعود کنیم و همیشه حسرت این موضوع را می‌خوریم، ولی با قهرمانی در جام حذفی، همه چیز جبران می‌شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها