ادامه شایعات داغ پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال ایران ؛

تمایلات پنهان برانکو در مسیر پر مانع!

برانکو اگرچه باید تیم خود را برای بازی امروز مقابل سایپا آماده می‌کرد؛ اما تمام هوش او متوجه دو بازی دیروز در اصفهان و رشت بود.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۸۸

پرسپولیس 51 امتیازی تا بازیهای دیروز دو امتیاز با تراکتورسازی، 4 امتیاز با سپاهان و 7 امتیاز با استقلال فاصله داشت و با امتیازدهی سپاهان در اصفهان و تراکتور در رشت، خیالی آسوده پیدا می‌کرد که دقیقا همین نتایج هم رقم خورد. تراکتور در رشت باخت و سپاهان هم در اصفهان. به این ترتیب پرسپولیس در شرایطی مقابل سایپا به میدان می‌رود که می‌داند همه چیز برای تکرار قهرمانی مهیا شده است و همه در هفته 25 برای این تیم بازی کرده‌اند. امروز بی‌تردید ورزشگاه آزادی تهران پر خواهد شد تا هواداران، تیم خود را به سوی 3 امتیاز تعیین‌کننده هدایت کنند. رودررویی برانکو و شاگردش علی دایی جذابترین نکته این بازی است. این مسابقه البته اولین تقابل دایی با پرسپولیس نیست و رویارویی او با تیم سابقش بارها اسیر حاشیه‌های فراوان شده و حتی بازی آبان 97 (بازی رفت همین فصل در ورزشگاه تختی) پر از دعوا و درگیری و کتک‌کاری بود.
شاگردان برانکو اگر این بازی را به سود خود تمام کنند،؛ در فاصله 5 هفته تا پایان رقابتها فاصله‌ای مناسب از رقبا خواهند گرفت و به آرامش خواهند رسید. اگر 3 امتیاز بازی امروز به حساب پرسپولیس واریز شود، این تیم 54 امتیازی می‌شود تا با تراکتور 5 امتیاز و با استقلال و سپاهان 7 امتیاز فاصله پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها