هفت مرد خشن که با ربودن دانشجوی بنگلادشی، قصد اخاذی میلیاردی از خانواده اش را داشتند، بزودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند. پسر دانشجو به کشور خود بازگشته، اما با معرفی وکیل به دادگاه خواستار مجازات آدم‌ربایان شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۷۵

به گزارش جام‌جم، سال گذشته ماموران پلیس در جریان ناپدید شدن دانشجوی اهل بنگلادش در یکی از شهرهای اطراف تهران قرار گرفتند. دوستان این دانشجو وقتی متوجه غیبت طولانی او شدند، موضوع را به پلیس خبر دادند. در ادامه با تحقیقات پلیسی، عاملان این آدم‌ربایی دستگیر شده و جوان گروگان آزاد شد. ابتدا 20 نفر در این رابطه دستگیر شدند که با تحقیق از آنها مشخص شد، هفت نفر در این آدم‌ربایی نقش داشتند.
پسر دانشجو پس از رهایی به کارآگاهان گفت: در یکی از شهرهای اطراف تهران درس می‌خوانم. در این مدتی که در ایران هستم، رفتار خوبی با من شد‌. یکی از آدم‌ربایان هموطنم بود و با او دوست بودم. او مرا به یک مهمانی در تهران دعوت کرد که پس از حضور در آدرس اعلام شده از سوی او، به گروگان گرفته شدم. آدم‌ربایان من را مجبور کردند با خانواده‌ام تماس بگیرم و در‌خواست چندین میلیون دلار کنم. قبل از این‌که خانواده‌ام پول را پرداخت کنند، توسط ماموران آزاد شدم.
در ادامه مشخص شد چهار نفر از متهمان بنگلادشی و سه نفر دیگر، ایرانی هستند. یکی از آدم‌ربایان ایرانی گفت: هموطنان پسر دانشجو که از وضعیت او با خبر بودند پیشنهاد آدم‌ربایی را مطرح کردند. آنها می‌گفتند، پسر جوان تک‌فرزند است و خانواده‌اش وضع خوبی دارد. بر اساس نقشه آنها، پسر جوان را ربودیم، اما نتوانستیم از خانواده‌اش پولی بگیریم.
پس از بازجویی از شش متهم دیگر، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. پسر دانشجو که به خاطر مشکلات روحی ایران را ترک کرده، با ارسال لایحه‌ای به دادگاه و معرفی وکیل خواستار مجازات آدم‌ربایان شده است.
قرار است بزودی جلسه محاکمه متهمان برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها