راپورت‌های مـیــرزا ادریـــس‌

در باب جوایز فوتبالی امیر قطر

الیوم در اندرونی همایونی جلوس فرموده بودیم و جدول سودوکو حل می‌نمودیم. الحق که ملعبه جذابی است این لاکردار و چشم‌بادامی جماعت نیکو دانسته که چگونه اوقات فراغت را به احسن نحو پر بنماید .
کد خبر: ۱۱۸۹۶۶۷

در همین اثنا خشایار را صدا کردیم که یک چای داغ بریزد گلویی تازه کنیم. چای را ریخته به حضورمان مشرف گردید. زیر لب هی غر می‌زد و نچ نچ می‌کرد. فرمودیم باز چه شده؟
عارض شد: هی خدا چی بگوییم دست روی دلمان نگذارید قبله عالم!
فرمودیم: جان بکن بگو!
عارض شد: جایزه‌های تیم فوتبال قطر را دیده‌اید؟
فرمودیم: مگر به خاطر چهارتا پا زیر توپ زدن جایزه هم می‌دهند؟
عارض شد: زکی!
فرمودیم: با ما بودی؟
فهمید بند را آب داده، گفت: غلط کردم اشتباه لپی بود!
گفتیم: حالا چه جایزه داده‌اند؟
عارض شد: بعد از این‌که تیم ملی فوتبال قطر برنده جام ملت‌های آسیا شد، امیر قطر به آنها ششدانگ آپارتمان در قصبات لندن، یک فروند خودروی لکسوس مدل 2019، حدود 12 میلیارد تومان به وجه رایج مملکت ما نقد و حقوق مادام‌العمر و یک وعده ناهار در محضر امیر قطر همراه قلیان دوسیب آلبالوی فرد اعلا .
ریش خاراندیم فرمودیم یک بار دیگر بخواند، خواند و الحق که عنان از کف داده نزدیک بود شاخ دربیاوریم. بعد یک پس‌گردنی به خشایار زدیم فرمودیم خجالت بکش، همان‌طور که پس گردنش را می‌خاراند و آخ و اوخ می‌کرد، عارض شد: چرا می‌زنید؟ ما چه گناهی کردیم از چه خجالت بکشیم؟
فرمودیم: اگر آن عمری که گذاشتی پای آن درس و بحثت می‌رفتی لنگ و لگد به زیر توپ می‌زدی خودت که هیچ تا هفت نسل بعد از خودت را هم به قول امروزی‌ها ساپورت می‌کردی و هی سه ماه یک بار نمی‌آمدی بگویی پول شهریه این ترمم را بده. ما برویم چرتکه بیندازیم ببینیم این امیر قطر چقدر سر کیسه را شل کرده، شما بقیه این صفحه را بخوانید من خدمت می‌رسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها