اعتراف صادقانه جانی‌ دپ

جانی دپ سال‌ها پس از نمایش عمومی «ادوارد دست‌قیچی» یک اعتراف تاریخی کرده است! او که با بازی در این درام فانتزی خانوادگی به صورت چهره‌ای مشهور درآمد، می‌گوید تصور می‌کرد این نقش را تام هنکس بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۶۹۰

به گفته دپ: «آن زمان یکی از ترسناک‌ترین روزهای زندگی‌ام بود و بشدت وحشت کرده بودم. احساس می‌کردم از این پروژه اخراج خواهم شد و هنکس جای مرا خواهد گرفت. در تمام روزهای کار با تیم برتن، نوعی احساس عدم اطمینان داشتم.»
دپ دلیل ترس و وحشت خود را در تمرین نکردن فیلمساز با خودش می‌داند و اضافه می‌کند: «می‌دیدم که با تمام بازیگران فیلم تمرین می‌کند، حتی آنهایی که نقش کوتاهی داشتند. وقتی وارد صحنه شدم، نمی‌دانست که می‌خواهم چکار کنم. تا دو هفته حس اخراج شدن را داشتم. البته عین همین حالت را زمان فیلمبرداری «ادوود» و «اسلیپی هالو» هم داشتم!»
ادوارد دست قیچی دسامبر 1990 اکران عمومی شد و دپ نقش عجیب و غریبی در آن داشت. او جوانی شبیه یک آدم‌آهنی بود که دست هایش شبیه قیچی بود. این جوان با کمک این دست‌ها، کارهای زیادی برای اهالی شهر انجام داده و به صورت چهره‌ای محبوب درمی‌آید. استقبال هر دو گروه منتقدان و تماشاگران از فیلم خیلی خوب و بالا بود.
منتقدان سینمایی از شخصیت ادوارد دست قیچی به عنوان یکی ازشخصیت های خاص و به یادماندنی تاریخ سینما اسم می برند. /موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها