مرد زندانی در مرخصی 2 مرد را کشت

ناکامی قاتل سریالی در سومین جنایت

زندانی جوان بعداز مرخصی از زندان، دو مرد را به قتل رساند اما در قتل سومین راننده در یاسوج ناکام ماند.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۴۵

به گزارش جام‌جم، عصر 26 آذرامسال، راننده ای در حالی که زخمی شده بود با حضوردر پلیس آگاهی شهر یاسوج از مردی به اتهام سوء قصد به جانش شکایت کرد.
او به افسر تحقیق گفت: مرد 23 ساله‌ای را به عنوان مسافر دربستی سوار خودرویم کرده و به شهر شیراز بردم. هنگام بازگشت از این شهر به رفتارهای مرد مسافر مشکوک شدم. از مسافر خواستم پیاده شود که همان موقع با چاقویی که داشت به من حمله‌ور شد و ضربه‌ای به من زد که زخمی شدم. او می‌خواست مرا به قتل برساند و خودرویم را سرقت کند که موفق نشد. زمانی که در جدال با من ناکام ماند مرا در حالی که زخمی شده بودم در خودرویم رها کرد و متواری شد .
با اطلاعاتی که این راننده در اختیار پلیس قرار داد، تحقیقات پلیسی برای یافتن مسافر شرور آغاز شد. جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد ماموران یگان امداد هنگام گشتزنی در سطح شهر یاسوج توانستند متهم فراری را شناسایی و او را بازداشت کنند. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی بود راننده دروغ می‌گوید. اما راننده زخمی در مواجهه حضوری با متهم او را به عنوان همان مسافر شرور که قصد جانش را داشت، شناسایی کرد.
در این مرحله ماموران به بررسی سوابق کیفری این متهم پرداختند که معلوم شد او یک قاتل سابقه‌دار و زندانی بوده که چند روز پیش مرخصی گرفته و از زندان بیرون آمده، اما دیگر بازنگشته است. متهم زمانی که راز فرارش را فاش شده یافت بناچار سکوت خود را شکست و اعتراف کرد قصد داشته این راننده را به قتل برساند که موفق نشده است. همچنین معلوم شد او دو راننده را هم بعد از فرار از زندان به قتل رسانده است.
قاتل رانندگان ادامه داد: زمانی که از زندان بیرون آمدم درصدد انتقام و سرقت از افراد بودم. تصمیم گرفتم راننده‌ها را به قتل برسانم و خودرویشان را سرقت کنم. راننده خودروی پرایدی را یافتم و با همسرم سوار خودرو شدیم و از راننده خواستیم ما را به طور دربستی، به دره‌های اطراف روستای دره بیز لوداب ببرد. در مسیر با ضربه چاقو از ناحیه گردن و شکم او را به قتل رساندم و جسد او را به سمت دره پرت کردم. بعداز این جنایت، خودروی او را سرقت کردم و برای فروش آن به سمت شهر گچساران راه افتادم. در آنجا با مردی آشنا شدم که خریدار خودرو بود. بعداز معامله با وی خودروی سرقتی را به او فروختم. بعد از فروش خودرو، خریدار را به اطراف ارتفاعات روستای قلات یاسوج بردم و در فرصتی مناسب او را از ارتفاع پرت کردم و پس از آن با ضربه‌های سنگ او را به قتل رساندم.بعد از آن تصمیم گرفتم راننده دیگری را به دام بیندازم. همین راننده‌ای که از دستم نجات یافت را فریب دادم و خواستم به طور دربستی مرا به شهر شیراز منتقل کند که قبول کرد. او مرا برد و عصر روز دوشنبه، 26 آذر امسال خواستم مرا به یاسوج بازگرداند. در نزدیکی‌های یاسوج می‌خواستم او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و خودرویش را سرقت کنم که متوجه نیتم شده و با من درگیر شد. بعد از زخمی کردن وی از ترس از خودرویش پیاده شدم و فرارکردم.
متهم به قتل ادامه داد: در این ماجرا راننده زنده ماند و من متواری شدم اما ماموران مرا هنگام تردد در یکی از محله‌های شهر یاسوج یافتند و با دستگیری‌ام به فرار من پایان دادند. انگیزه‌ام از این دو جنایت و سوء‌قصد به جان راننده سوم بابت انتقامجویی و سرقت خودروهایشان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها