اگر قصد استخدام یک آزادکار (فریلنسر) دارید یا می‌خواهید کسی را که قبلا به‌عنوان آزادکار استخدام کرده بودید، حفظ کنید، پرهیز از این علائم خطر بسیار مهم است، زیرا می‌تواند همکاری را با مشکل مواجه کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۰

وقتی آنها هیچ شواهدی از عملکرد خوب گذشته ندارند: داشتن ادعاهای بزرگ در اینترنت آسان است. به همین دلیل است که متاسفانه خیل عظیمی از «مربیان زندگی» بیکار را می‌بینید! به منظور اجتناب از به‌کارگیری پیمانکارانی که فاقد مهارت‌های اظهارشده هستند، مراقب کسانی باشید که نمی‌توانند شواهدی از کارفرمایان راضی خود ارائه دهند.
وقتی به‌نظر می‌رسد آنها سوالات درستی نمی‌پرسند: بیشتر افرادی که استخدام می‌کنید سؤالاتی را مطرح می‌کنند. مگر این‌که فرآیندی فوق‌العاده دقیق برای آشناسازی با سازمان داشته باشید. نپرسیدن سؤالات درست، نشان‌دهنده استقلال نیست، بلکه معمولا بی‌تجربگی را نشان می‌دهد؛ زیرا به این معنی است که حتی سوالات درست را نمی‎دانند.
وقتی ادعا می‌کنند می‌توانند هر کاری را انجام دهند: فردی که مشتاقانه تأکید می‌کند که می‌تواند کار بهینه‌سازی وبگاه یا همان سئو، تهیه محتوا، کپی‌رایت و عکاسی شما را انجام دهد، قطع به یقین کسی نیست که به‌دنبال آن هستید. یک نفر با انجام کارهای بسیار، در هیچ‌یک از آنها تخصص عمیق نخواهد داشت. هنگامی که یک آزادکار را استخدام می‌کنید، به‌دنبال تخصص حرفه‌ای هستید.
وقتی به خوبی ارتباط برقرار نمی‎کنند: ارتباطات در هر رابطه حرفه‌ای مهم است و به‌خصوص هنگامی‌که با کسی بیرون از تیم خود و احتمالا در خارج از دفتر خود کار می‌کنید، مهم‌تر هم می‌شود. به‌دنبال نشانه‌هایی از مهارت‌های ارتباطی ضعیف باشید؛ زیرا آنها زندگی را برای شما دشوار می‌کنند.
وقتی آنها با کار مانند یک سرگرمی برخورد می‌کنند: بعضی از آزادکارها برای سرگرمی و به‌عنوان منبع جانبی درآمد به این کار می‌پردازند. هیچ نکته‌ ذاتا اشتباهی با این رویکرد وجود ندارد، ولی درعین‌حال ممکن است شما مایل به استخدام این افراد برای کارهای بزرگ نباشید.
وقتی آنها نظری ندارند یا به نظرات شما احترام نمی‌گذارند: نظرات برای آزادکارها مانند یک شمشیر دولبه است. درنهایت، آنها در حوزه خود متخصص هستند. آنها باید برخی دانش‌هایی را ارائه دهند که شما از آنها بی‌بهره هستید.
استخدام آزادکارها صرف‌نظر از نوع پروژه یا نقش موردنظر در آن می‌تواند کاری پیچیده باشد. اگر شما در تلاش برای پیدا کردن یکی از آن هستید، از شبکه خود درخواست معرف کنید و در وبگاه‌هایی مانند لینکدین به‌دنبال آزادکارهایی با رزومه گسترده و توصیه‌نامه بگردید. شما ممکن است درنهایت بیشتر هزینه کنید، ولی مطمئن باشید که ارزش آن را دارد. / زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها