مستند «اسکندر» به کارگردانی علی شهابی در جدیدترین قسمت برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۸۵

به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، هشتمین قسمت از فصل سوم به اضافه مستند، با پخش و بررسی مستند اسکندر ساخته علی شهابی از شبکه مستند پخش خواهد شد.
در این قسمت و پس از پخش مستند، امیر حاج رضایی، کارشناس باسابقه و منتقد فوتبال مهمان برنامه خواهد بود و با موضوع هواداری در ایران، لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های میزبانی از هواداران در استادیوم‌ها و فرهنگ هواداری در ورزشگاه‌ها صحبت خواهد کرد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.
مستند اسکندر، روایتی متفاوت از زندگی اسکندر بنی‌سعید، هوادار دو آتیشه و قدیمی تیم صنعت‎نفت آبادان است که عمر طرفداری‌اش از سه دهه گذشته و با وجود کهولت سن، هنوز هم‌ دست از حمایت تیمش برنمی‌دارد. این مستند با ورود به زندگی این هوادار، فعالیت‌های شخصی و فوتبالی او را دنبال می‌کند. همچنین در این مستند، گوشه‌هایی از مشکلات تیم صنعت نفت آبادان، بی‌توجهی به برخی هواداران قدیمی این تیم محبوب و فرهنگ صحیح هواداری در ورزشگاه‌های ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این قسمت از برنامه، سه‌شنبه 18 دی ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 19 دی ساعت 9 و جمعه 21 دی ساعت 13 و 30 دقیقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها