به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده:

«مُرّ قانون» در حالا خورشید کلید می‌خورد

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به نویسندگی امیرعباس پیام و مهدی‌ روشن‌روان و با کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده، شنبه در لوکیشن استودیوی حالا خورشید کلید می‌خورد. این سریال در 15 قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود و قرار است سریال نوروزی شبکه سه سیما باشد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹۰

مهران مهام، تهیه‌کننده این سریال در این باره به خبرنگار جام‌جم گفت: سریال مُرّ قانون در فضایی مفرح با موقعیت‌هایی کمدی با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... برای نوروز سال آینده و آنتن شبکه سه سیما تولید می‌شود.
مهران مهام از لوکیشن‌های متعدد این سریال مناسبتی نوروز نام برد و اضافه کرد: امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان این سریال را می‌نویسند و این روزها مراحل تست گریم بازیگران و بازبینی لوکیشن‌ها را پشت سر می‌‌گذاریم.
این تهیه‌کننده با اشاره به چرایی حضور در لوکیشن استودیوی حالا خورشید و استفاده از رضا رشیدپور مجری این برنامه در سکانس افتتاحیه سریال توضیح داد: مرّ قانون داستان شخصیتی با بازی هدایت هاشمی را بیان می‌کند که در یک پست سیاسی - اجتماعی مشغول فعالیت است. بر همین اساس قرار است در اولین قسمت مجموعه مهمان برنامه حالا خورشید باشد و به سوالات رشیدپور پاسخ بدهد.
دیگر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: مجتبی خادم‌زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، امید شیرانگیز (دستیار کارگردان)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، فرهاد عزیزی‌فر (طراح صحنه و لباس)، رسول تقیانی (دستیار طراح)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، مهدیه لطیفی (عکاس)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای)، شاهپور دلدار (مدیر تولید) و حمید بخشی‌زاده (مسؤول هنروران).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها