«چشم‌ها» ‌دنبال تولید قسمت تازه

دومین قسمت درام دلهره آور «چشم ها/ آکه»، نیمه دوم سال 2019 کلید می‌خورد. انیس بازمی، کارگردان فیلم خبر از حضور آمیتاب باچان در نقش اصلی آن می‌دهد. باچان نقش اصلی قسمت اول را هم به عهده داشت.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۵۳

اما تهیه کنندگان فیلم مدتی قبل اعلام کردند، شخصیت او در داستان دومین قسمت جایی ندارد. حالا بازمی که خود از طرفداران قدیمی باچان 76 ساله است، میگوید فیلمنامه را با توجه به شخصیت او در داستان قسمت اول نوشته است. با وجود این، خط اصلی داستان قسمت تازه فاش نشده است.

به گفته بازمی: «از چند سال قبل طرح خوبی برای چشمها 2 داشتم. چند بار فیلمنامه را بازنویسی کردم تا تبدیل به چیز قابل قبولی شود. وقتی آن را برای باچان تعریف کردم، بسیار مورد پسندش قرار گرفت. خیلی خوشحالم او را در این فیلم کارگردانی میکنم و همکاری با او، برایم افتخار بزرگی است.» نسخه اصلی چشمها سال 2002 اکران عمومی شد و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبهرو شد.

داستان فیلم درباره کارمند اخراجی بانکی است که با کمک سه مرد نابینا، طرح سرقت از بانک محل کار خود را با موفقیت انجام می‌دهد. او بعد از این سرقت، تصمیم به کشتن مردان نابینا می‌گیرد./ بالیوود هنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها