مرد شیشه‌ای در درگیری با همسرش او را با 20ضربه چاقو کشت و فرار کرد. دختر جوان خانواده که تنها شاهد جنایت بود از شدت خماری کنار جسد مادرش خوابید.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۹۷

به گزارش جامجم، ساعت چهار بعدازظهر یکشنبه دختر 19سالهای با پلیس و اورژانس تماس گرفت و خبر داد پدر60 سالهاش مادر میانسالش را با ضربههای چاقو از پای در آورده و او کنارجسد مادرش در زیر زمین خانه زندانی است.

ماموران کلانتری سنایی برای بررسی ماجرا در ساختمان چهارطبقه 8 واحدی در محله مطهری خیابان سربداران اعزام شدند. همان موقع امدادگران اورژانس هم آمدند. بعد از آنکه قفل در زیرزمین باز شد و ماموران وارد شدند، دختر 19ساله کنار جسد مادر میانسالش بود. مقتول با 20 ضربه چاقو کشته شده بود.

موضوع این جنایت به سجادمنافی آذر، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با دستور او، پدر خانواده که متهم فراری این جنایت بود، تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت. دختر مقتول که تنها شاهدجنایت بود روز دوشنبه در جریان تحقیقات به بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: تا اول دبیرستان درس خواندم، شش سال پیش توسط دختر معتادی مصرف شیشه را آغاز کردم. دو بار خانوادهام مرا در کمپ بستری کردند. هزینه خرید شیشه را پدرم که خودش تریاک و شیشه مصرف میکرد به من میداد. درصدد ترک اعتیادم بودم. والدینم از هم جدا شده بودند. پدرم در زیرزمین و مادرم در طبقه دوم زندگی میکرد. شنبهشب حالم بد شد و مادرم به زور میخواست مرا نزد روانپزشک ببرد. پدرم سر رسید و آنها دوباره با هم دعوایشان شد. من دخالت نکردم و به زیرزمین رفتند. من هم پشت سرشان رفتم. پدرم چاقو برداشت و ضربههایی به مادرم زد و با قفل کردن در زیرزمین، فرار کرد. از شدت ترس و خماری حالم بد شد و خوابم برد. عصر به پلیس و اورژانس زنگ زدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها