مرد جوان پس از قتل همسرش در درکه تهران، جسد را در علی‌آباد رها کرد و مدعی خودکشی او شد. متهم به قتل در خانه پدرزنش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۶۶

به گزارش جامجم، 23 آبان امسال درپی کشف جسد زنی حدود 30 ساله در منطقه علیآباد استان گلستان به پلیس آگاهی این شهرستان، کارآگاهان با حضور در محل کشف جسد و انجام بررسیهای اولیه، مشخص کردند مقتول بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

همزمان با کشف جسد زن ناشناس در استان گلستان، اعضای خانواده زن جوانی با مراجعه به کلانتری 135 آزادی تهران و طرح شکایتی اعلام کردند، دامادشان مدعی است دختر آنها اقدام به خودکشی کرده و او جسد همسرش را به استان گلستان منتقل کرده است. بلافاصله پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با توجه به اظهارات مرد مبنی بر اینکه جسد همسرش را به استان گلستان منتقل و جسد را در منطقه علیآباد این شهرستان رها کرده، موضوع را با پلیس آگاهی استان گلستان در میان گذاشتند. در ادامه، با شناسایی هویت زن ناشناس، اعلام شد علت مرگ خودکشی نبوده و زن به قتل رسیده است.

پس از تائید قتل، همسر مقتول روز شنبه در خانه پدرزنش، دستگیر شد. متهم در اظهارات اولیه منکر ارتکاب هرگونه جنایت شد، اما در ادامه تحقیقات، به ارتکاب جنایت در خانهاش در منطقه درکه تهران اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: نزدیک هشت سال با همسرم زندگی کردم اما در این مدت با هم اختلاف داشتیم و هر روز این اختلاف بیشتر میشد تا اینکه شب جنایت همسرم از من خواست کرد تا برایش یک قرص آرامبخش بیاورم. همسرم از مدتها پیش، از قرصهای آرامبخش استفاده میکرد .

از همین فرصت استفاده کردم و برایش قرص سمی تهیه کردم. سپس به حمام رفتم و زمانی که بیرون آمدم، دیدم با صدای بلند نفس میکشد.

پارچهای برداشته و آن را دور گردن همسرم انداختم و آنقدر نگه داشتم تا جان داد. جسد را داخل صندوقعقب ماشین گذاشتم و به استان گلستان رفتم و در منطقه علیآباد رها کردم.

پس از آن به خانه پدرزنم رفتم و به آنها عنوان کردم که دخترشان خودکشی کرده است. سپس آنجا ماندم تا کسی به من شک نکند.

می خواستم سردرد همسرم کم شود، کشتمش

مرد همسرکش پیش از ظهر یکشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس مرادی گفت: آن روز صبح همسرم سر درد داشت و خواست قرص آرام بخش از یخچال برایش ببرم. دوعدد قرص متادون یافتم، آن را در دو کپسول ریختم و به او دادم. بعد از قتل، دو نایلون روی سرو دهانش کشیدم.

جسد را همراه چمدان لباس همسرم در صندوق عقب خودرو گذاشتم و در مزرعهای در علیآباد کتول انداختم و بازگشتم. پرونده مرد جوان به اتهام مباشرت درقتل عمدی، برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سعید 34 ساله دیروز در حاشیه جلسه بازپرسی در گفتوگو با خبرنگار جامجم به تشریح این جنایت پرداخت. او در این گفتوگو تلاش کرد، قتل را مرگی ناخواسته نشان دهد.

از آشنایی با همسرت بگو؟

من پیش از این رستوران و قهوهخانه داشتم، مدتی بهعنوان راننده در بخش ترخیص گمرک کار کردم و این اواخر هم راننده سرویس مدرسه شدم. سال 93 با همسرم که مشتری قهوهخانهام بود، آشنا شدم. مدتی بعد از آشناییمان با هم ازدواج کردیم. او در پژوهشکده یک شرکت مربوط به پایان نامههای دانشگاهی کار میکرد.

چرا او را کشتی؟

مدتی با هم اختلاف داشتیم. ساعت 6 صبح سهشنبه، سر همسرم بشدت درد میکرد و قرص آرامبخش خواست. من هم به جای مسکن به او متادون دادم.

چرا متادون دادی؟

شنیده بودم که اگر فردی متادون مصرف کند، راحت میخوابد. خواستم استراحت کند تا سر دردش کم شود. برای بردن سرویس مدرسه رفتم و بعداز انجام کارهایم ساعت 6 عصر به خانه بازگشتم. او هنوز خوابیده بود. رفتم در اتاق نشیمن تلویزیون نگاه کردم و بعدخوابیدم. ساعت دو شب بود که متوجه شدم فوت کرده است.

جسد را کجا بردی؟

باید جسد را پنهان میکردم. او را در پتویی پیچیدم و در صندوق عقب پرشیا گذاشتم. سیمکارت دوم همسرم را در گوشیاش گذاشتم، ابتدا یک پیامک به تلفن خودم زدم با این متن که «من رفتم جایی که قرار بود همیشه با هم برویم و نرفتیم. مراقب بچهها باش.» این متن را به خانواده اش نشان دادم، بعد پیامکهای دیگر را میان خودم و او ردو بدل کردم و برای خانواده اش هم پیامکهایی ارسال کردم که نگرانم نباشید و بازمیگردم.

بعد از قتل چند بار قصد خودکشی داشتم اما موفق نشدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها