برف و باران در بخش‌های وسیعی از مناطق کشور همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۴۲
برف و باران در ۱۶ استان کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:در برخی محور‌های اصفهان، مازندران، مرکزی، قم، قزوین، تهران و محور‌های هراز و فیروزکوه هم اکنون برف می‌بارد.

بر اساس اعلام این سازمان در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر؛ تهران، قم، لرستان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری، همدان، گیلان و مازندران، کهگیلویه و بویر احمد هم اکنون باران و مه گرفتگی را را شاهد هستیم.

همچنین در آزاد راه قزوین -کرج- تهران حدفاصل محمد شهر، اتوبان کلاک و محدوده گرم دره ترافیک سنگین گزارش شده است.

پلیس راه هم به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر کشور تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

هدیه سپید آبان بر ارتفاعات غرب اصفهان

ارتفاعات غرب استان اصفهان هم در پی بارش برف در شبانه روز گذشته سفید پوش شده است. کارشناس هواشناسی این استان گفت: بیش از سه سانتی متر برف در فریدونشهر به زمین نشسته است.

شهرستان های فریدونشهر با 15 و هفت دهم میلی متر، چادگان با 11 و 9دهم میلی متر، بویین میاندشت با 11میلی متر، داران با پنج و شش دهم میلی متر، میمه با پنج و چهاردهم میلی متر و داران با پنج و شش دهم میلی متر پر بارش ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

بارش برف در ارتفاعات شهرستان های سمیرم، داران، چادگان، نطنز، فریدونشهر، فریدن، نایین و اردستان امروز و فردا پیش بینی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها