هفته چهارم لیگ قهرمانان پر از بازی‌های جذاب

شب سخت مورینیو در خانه رونالدو

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا طی امشب و فردا شب در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۴۲

در بازیهای امشب باید به چند مسابقه اشاره کرد. اولین بازی در مادرید اسپانیا برگزار میشود؛ اتلتیکو در برابر دورتموند. این بهترین فرصت برای شاگردان دیگو سیمئونه است تا شکست تحقیرآمیز و 4 بر صفر دو هفته قبل (هفته سوم) را جبران کنند. اتلتیکو در این هفته لالیگا در خانه لگانس به تساوی یک - یک رسید تا در رده سوم باقی بماند و دورتموند هم در بازی این هفته بوندسلیگا در خانه وولفسبورگ به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید تا به صدرنشینی خود ادامه دهد. بازی اینتر - بارسا هم تنها بهدلیل بازگشت لیونل مسی حساس است؛ ضمن آنکه اگر بازی امشب با برتری بارسا تمام شود، آبیاناریهای کاتالونیا اولین تیم صعودکننده به دور حذفی خواهند شد.

اگر پاریسنژرمن در بازی امشب در خانه ناپولی شکست بخورد، یک فاجعه بزرگ برای ناصر الخلیفی، مالک ثروتمند و قطری این تیم رقم خواهد خورد.

در بازیهای فرداشب هم دو دیدار برجستهتر از دیگر دیدارهاست. اولین بازی به رئالمادرید برمیگردد. شانس بزرگ سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال این بود که اولین بازیهای او بسیار آسان بود تا بتواند جای پای خود را سفت کند. در کوپا دلری مقابل یک تیم دسته چهارمی بازی کرد و پیروز شد، در لالیگا در خانه بازی کرد و در لیگ قهرمانان هم در خانه تیمی گمنام مثل ویکتوریا پلژن بازی میکند. برد در بازی فرداشب، ثبات و آرامش را به این تیم برمیگرداند.

مهمترین بازی در میان دیدارهای امشب و فرداشب در شهر تورین و در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار میشود؛ جایی که خوزه مورینیو با تیم متزلزلش در خانه یووه بازی میکند و بیراه نیست اگر بگوییم شیشه عمر این پرتغالی 55 ساله در دستان پرتغالی 33 سالهای به نام کریستیانو رونالدو است. اگر یووه بازی فرداشب را به سود خود تمام کند، ضمن آنکه به مرحله حذفی صعود میکند، منیو را به سمت بحرانی بزرگ هدایت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها