موفقیت بالای مالی و انتقادی نسخه احیا شده «هالووین» تهیه‌کنندگان «جمعه سیزدهم» را هم به فکر احیای دوباره آن انداخته است. ویکتور میلر، نویسنده فیلمنامه نسخه اصلی و اول این درام ترسناک و چاقوکشی، امتیاز کار نگارش فیلمنامه‌ای براساس داستان فیلمنامه نسخه اصلی سال 1980 را خریداری کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۱

او فیلمنامه نسخه تازه را براساس مقتضیات روز مینویسد. در این داستان، قاتل زنجیرهای و نیمه دیوانه اردوگاه نزدیک دریاچه کریستال، دوباره اقدامات جنون آمیز خود را از سر میگیرد. شخصیت جیسن وورهیز که در نسخه اصلی تبدیل به یکی از شمایلهای ژانر وحشت شد، این بار با ماجراجوییهای تازهای برمیگردد.

شرکت نیولاین نسخه احیا شده جمعه سیزدهم را با هزینهای 20 میلیون دلاری و با حضور بازیگرانی ناشناس جلوی دوربین میبرد. در حالی که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری تعیین نشده، نیولاینیها به دنبال کارگردان مناسبی برای آن هستند. آنطور که شنیده شده، هیچ یک از بازیگران نسخه اصلی با نسخه تازه همکاری نخواهند داشت.

نسخه تازه و احیا شده هالووین هفته قبل به روی پرده سینماهای جهان رفت و با استقبال بالای تماشاگران و ژانر ترس و دلهره قرار گرفت. فروش فیلم در هفته اول نمایش در آمریکای شمالی به 128میلیون دلار رسیده است. / موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها