پرونده آدم‌ربایی‌های عنکبوت زرد در دادگاه

پرونده متهمی معروف به عنکبوت زرد که با فرار از زندان متواری است، به اتهام ربودن دو زن و تهدید آنها، با صدور جلب دادرسی به دادگاه فرستاده شد .
کد خبر: ۱۱۷۲۵۵۵

به گزارش جامجم، سعید متهم 35 سالهای است که پاییز سال 95 همزمان با شکایت چهار زن به اتهام آزارواذیت، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. وی بعد از دستگیری به عنکبوت زرد معروف شده بود. او منکر آزار و اذیت شاکیان بود، اما چهار شاکی مدعی بودند که مورد آزارو اذیت قرار گرفتهاند.

علاوه بر آن زنی دیگر که دوست آنها بود نیز مدعی شد برای پس گرفتن فیلمها رفته بوده که متهم وی را نیز مورد آزارو اذیت قرارداده است. متهم که درزندان به سر میبرد، بعد از مدتی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران غیرعلنی محاکمه و آزار و اذیت چهار قربانی را انکار کرد. در ادامه قضات دادگاه او را از اتهام آزار و اذیت تبرئه کردند اما او را به 18 ماه اقامت اجباری در شهری دور افتاده، 180 ساعت کار در خدمات عمومی شهرداری و تحمل شلاق محکوم کردند. شاکیان به این رای اعتراض کردندکه پرونده به شعبه 7 دیوانعالی کشور ارسال شد که آنها چندی پیش به رای دادگاه ایراد گرفتندو پرونده را برای رفع نواقص و محاکمه دوباره سعید به دادگاه بازگرداندند. همچنین مشخص شد که متهم از پاییز سال گذشته با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی، از زندان بیرون آمده و فرار کرده است و پلیس موفق به دستگیری او نشد، بنابراین وثیقه او به نفع دولت ضبط شد. بخش دیگری از پرونده او مربوط به ربودن دو نفر از شاکیان بود که درشعبه چهارم دادسرای جنایی تهران همچنان مفتوح بود. یکی از این دو شاکی گفته بود، که مقیم آمریکا بوده و از سال 95 به طور اتفاقی با متهم فراری آشنا شده و میخواسته با وی ازدواج کند. خرداد سال گذشته که به ایران بازگشته متهم از فرودگاه امام (ره) او را ربوده بود. بعد با انتقال وی به اطراف تهران، او را مورد آزارو اذیت قرارداده، با چاقو تهدید کرده و کتکش زده است. همچنین کارت بانکی، گوشیاش، 5000 دلار و 170 هزارتومان پول را هم دزدیده است.

شاکی دیگر هم گفت که متهم خواستگارش بوده که وی را بعداز ربودن و انتقالش به اطراف تهران مورد آزارو اذیت قرارداده است.

بنابر این دیروز از سوی بازپرس شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به اتهام آدمربایی، سرقت مقرون به آزار و تهدید ، قرار جلب به دادرسی صادر شد و به زودی پرونده به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها