دومین دوره «جلسات کارتون تهران» با نمایش و بررسی انیمیشن‌های ایرانی پذیرفته‌شده در جشنواره جهانی انسی 2018 در روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه در پلتفرم داربست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۰۲

به گزارش جامجم، پلتفرم داربست با همکاری استودیو هورخش دومین دوره از «جلسات کارتون تهران» را با نمایش و بررسی انیمیشنهای ایرانی پذیرفتهشده در جشنواره جهانی انسی 2018؛ «بدو رستم بدو» به کارگردانی حسین ملایمی، «روبی و جوجهها - مسافری از فضا» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر در روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از ساعت 16 در پلتفرم داربست برگزار میکند.

مریم کشکولینیا، رئیس هیاتمدیره آسیفا، از داوران جشنواره جهانی انسی 2017، کارگردان انیمیشن و مدرس دانشگاه هم در بخشی از جلسات کارتون تهران به بازگویی تجربیات خودش از داوری در این جشنواره خواهد پرداخت.

اجرای جلسات کارتون تهران را کشکولینیا و رهگذر به طور مشترک به عهده دارند.

حضور در این جلسات آزاد و رایگان است و علاقهمندان میتوانند برای شرکت در این رویداد در روز پنجشنبه از ساعت 16 الی 21 در پلتفرم داربست به نشانی تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، پلاک 42، مراجعه کنند.

نخستین دوره جلسات کارتون تهران با نمایش و بررسی روند تولید انیمیشنهای کوتاه اکتسابات انتسابی، ایکی، پیشخدمت، جمشید؛ مرثیهای بر یک اسطوره، سوزن بان و قایم موشک به مدت سه روز در شهریور 96 برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها