رئیس جمهور به وزرای کشور و بهداشت دستور داد؛

بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان شمال کشور

فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه ۵۵۰۰ واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰۷
سیلاب ۵۵۰۰ واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، محمد آزاد عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران رامسر با اشاره به اینکه در 15 ساعت گذشته بیش از 228 میلی‌متر باران در رامسر باریده است، اظهار داشت: 340 اکیپ و 200 نیرو به همراه تمامی دهیاران در منطقه در حال خدمات رسانی به سیلزدگان هستند.

وی با اشاره به تخریب کامل 110 باب خانه در رامسر بر اثر سیلاب دیروز و امروز، افزود: 5500 واحد مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی شده و زیرساخت‌های برق دچار آسیب جدی شده است به‌طوری که 20 دکل فشار قوی و ضعیف و 3 ترانس تخریب شد.

آزاد با بیان اینکه زیر ساخت‌های گاز شهرستان نیز بر اثر سیلاب آسیب دیده است، گفت: این سیلاب به زیر ساخت‌های آب روستایی و شهری نیز خسارات جدی وارد کرده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه راه و پل آسیب جدی دیدیم و محور جواهرده و جنت رودبار تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، تصریح کرد: رانش زمین و سیل باغات کشاورزی را از بین برد و تولید کنندگان گل و گیاه و دامی دچار خسارت شدند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه طغیان روخانه‌های صفارود، نسارود و چالکرود در 50 سال اخیر بی سابقه بوده است، گفت: با همکاری ستاد بحران، شورای تامین، نیروهای مردمی، سپاه و بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراها درحال ادامه امداد رسانی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها