آقای خاص در سراشیبی سقوط

در روزهایی که فشار طرفداران منچستر روی مورینیو به بیشترین حد خود در سه سال گذشته رسیده است، مربی پرتغالی شیاطین سرخ هر روز رکورد منفی تازه‌ای در کارنامه‌اش ثبت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۲۲

بعد از نتایج ضعیف در لیگ جزیره، این بار شاگردان مورینیو در اولدترافورد در هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا رفتند و نتیجهای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاوردند. به گزارش گاردین، با این نتیجه مورینیو اکنون چهار بازی خانگی است که تیمش نتوانسته برنده از زمین خارج شود و این برای نخستین بار است که در کارنامه مربیگری او رخ میدهد.

بعد از برتری خانگی منچستریونایتد برابر لسترسیتی در هفته نخست لیگ جزیره، یونایتد برابر تاتنهام با سه گل شکست خورد. در ادامه برابر ولورهمپتون به تساوی یک بر یک رسید و در سومین دیدار پیاپی نیز برابر دربی کانتی در وقتهای قانونی به تساوی رسید و در ضربات پنالتی شکست خورد.

بعد از این بازی، ستارگان سابق منچستر در مورد نحوه بازی این تیم انتقاد کردند. پل اسکولز در این باره گفت که مورینیو باعث شرمندگی و سرافکندگی منچستریونایتد شده است. مورینیو نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی والنسیا در واکنش به این حرفها گفت: من نیاز ندارم بدانم او چه گفته است،
اسکولز هر چه میخواهد بگوید.

من علاقهای به صحبتهای او ندارم. آزادی بیان است. در کشور آزادی هست و او هرچه بخواهد میتواند بگوید. از سوی دیگر، اتفاق عجیب سهشنبه شب در اولدترافورد هو شدن مورینیو از سوی هواداران منچستر بود که آقای خاص باز هم واکنشی مشابه کرد: باز هم باید بگویم که آزادی بیان است و هر کسی میتواند هرچه میخواهد بگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها