رهبر انقلاب با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه اهواز تاکید کردند

گوشمالی سختی به تروریست‌ها می‌دهیم

جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (اندونزی) ظهر دیروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۰

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیتا... خامنهای در این دیدار قبل از بیان نکاتی خطاب به ورزشکاران، حضور گرم و پر شور ملت ایران در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیهالسلام را پر معنا و با عظمتتر از سالهای قبل خواندند و با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز گفتند: این حادثه تلخ بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پر افتخار پیشرفت و اعتلاء، دشمنان زیادی دارد.

ایشان حمله به افراد بیدفاع را کاری بزدلانه خواندند و خاطرنشان کردند: کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدانهای علمی، دفاعی و ورزشی افتخارآفرین هستند.

ایشان افزودند: بر اساس گزارشها این کار بزدلانه کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار میشوند، آمریکاییها نجاتشان میدهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است. رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: مطمئنا گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد. حضرت آیتا... خامنهای بخش بعدی سخنانشان را به تأکید بر ارزش کار بزرگ مدالآوران و توصیه چند نکته به آنان اختصاص دادند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و پرنشاط برگزار شد، هر یک از ورزشکاران قهرمان خود را معرفی و نکاتی درباره افتخارات و سوابقشان بیان کردند. در این دیدار که وزیر ورزش و جوانان، دبیر کمیته ملی المپیک و رؤسای برخی فدراسیونها نیز حضور داشتند، مدالآوران بازیهای آسیایی نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه کردند. مشروح بیانات رهبر انقلاب خطاب به ورزشکاران و توضیحات مدال آوران در این جلسه را در صفحه4بخوانید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها