مرتضی پورعلی گنجی با حضور در یوپن، فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد. البته خیلی از هواداران توقع داشتند این بازیکن به یک باشگاه خوب اروپایی ملحق شود ولی سر از ضعیف‌ترین تیم لیگ بلژیک در آورد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۵۷

پورعلی گنجی در این سالها همواره عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشته و در جام جهانی روسیه هم نشان داد چه بازیکن با کیفیتی است. توقع این بود مرتضی به یکی از باشگاهها یا لیگ‌‌های خوب اروپا برود اما به یوپن بلژیک ملحق شد. خود او در مصاحبههایش اعلام کرد انتقالش انتقال خوبی بوده ولی خیلی از هواداران در پیج این باشگاه به انتقاد از مرتضی و انتخابش پرداختند. آنها اعتقاد داشتند پورعلی گنجی میتوانست به باشگاه بهتری ملحق شود و حتی به لیگ برتر انگلیس برود.

مرتضی در این باره به جامجم میگوید: «حقیقتش این است که من تا آستانه انتقال به برایتون هم رفتم ولی متاسفانه فهرست بازیکنان خارجی تیم پر بود و من نمیتوانستم قرارداد امضا کنم. بحث این بود که حتی من را جذب کنند و به صورت قرضی به باشگاه دیگری بروم ولی نظر من این نبود و سرانجام به یوپن رفتم.» او معتقد است به باشگاه بدی نرفته و تاکید میکند: «یوپن برای من یک چالش جدید است. ماکه لهله سرمربی این تیم است که افتخارات زیادی دارد. لیگ بلژیک هم لیگ خوبی است و من به بعضی حرفها توجه نمیکنم و قصد دارم بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها