معمای قتل استاد دانشگاه آزاد

همزمان با کشف جسد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر در خانه‌اش در غرب تهران، کارآگاهان جنایی تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰۸

به گزارش جامجم، ساعت 23 و 30 دقیقه دوشنبه، پانزدهم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل مرد 61 سالهای در خانهاش در غرب تهران خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم پزشکیقانونی در محل جنایت که طبقه اول خانهای در مجتمعی در شهرک صدرا، حوالی میدان المپیک تهران بود، اعزام شدند. آنها زمانی که در این خانه پا گذاشتند با جسد مرد کشته شده در حالی روبهرو شدند که شواهد نشان میداد او براثر اصابت ضربه چاقو به سمت چپ قفسه سینهاش به قتل رسیده است. وسایل خانه بههم ریخته بود و
36 تا 48 ساعت از قتل او میگذشت. در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایهها پرداختند که یکی از آنها به افسر تحقیق گفت: مقتول استاد دانشگاه بود و تنها در این جا زندگی میکرد. دانشجویان به خانه او در رفت و آمد بودند. چند روز پیش برای آخرین بار او را دیدم که وارد آپارتمانش در طبقه اول شد و دیگر از او خبری نداشتم. یک روز بعد از آن متوجه بوی نامطبوعی در محوطه راهپلهها شدم، ابتدا گمان کردم شاید یکی از همسایهها سطل زبالهاش را بیرون نگذاشته است. زیاد توجهی نکردم. با گذشت چند روز بر شدت بو افزوده شد.

مرد همسایه ادامه داد: به ماجرا شک کرده بودم و زمانی که رد بو را گرفتم، به خانه این استاد دانشگاه رسیدم. چند بار زنگ در خانهاش را زدم اما پاسخی نداد. با پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. بعد از تماسم ماموران کلانتری محلهمان همراه تیمی از آتشنشانان در آپارتمان را بازکرده و وارد خانه شدند. خانهاش بههم ریخته بود و جسد او را در اتاقخوابش پیدا کردند.

پروندهای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. ماموران در جریان تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان میداد، مقتول دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر و استاد دانشگاه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها