امیرحسین فتحی در گفت‌وگو با جام‌جم:

شفر استقلال را دوست دارد

استقلال تهران در شروع لیگ برتر از پرسپولیس عقب افتاده است. آبی‌ها دو مساوی به دست آورده‌اند، در حالی که قرمزها دو بازی خود را برده‌اند و 6 امتیازی هستند. خیلی‌ها اعتقاد دارند همین امتیازها در روزهای آخر فصل می‌تواند اثرگذار باشد. فتحی، سرپرست جدید استقلال در این باره حرف‌هایی می‌زند. او همچنین توضیحاتی درباره وضعیت مامه تیام می‌دهد. از حرف‌های فتحی پیداست که هنوز به نتیجه روشنی درباره وضعیت این بازیکن نرسیده‌اند. سرپرست استقلال می‌گوید همان‌طور که در ماجرای حسینی رفتار کردند، با تیام هم رفتار می‌کنند تا بتوانند استقلال را به خواسته‌هایش برسانند.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۳۲

آقای فتحی، از وضعیت باشگاه رضایت دارید؟

بله خدا را شکر. همه چیز تا اینجا خوب پیش رفته است. بازیکنانی که مدنظر آقای شفر بود جذب کردیم و تیم تا حدود زیادی کامل شده است. انشاءا... بتوانیم در هفتههای آینده نتایج خوبی در لیگ برتر به دست بیاوریم. در این مدت که آمدیم تلاش کردیم کارها را درست انجام دهیم. دیدید که سر ماجرای حسینی چطور عمل کردیم.

شما مدتی درگیر او بودید. در نهایت به نتیجهای که میخواستید رسیدید؟

بله، ما خیلی تلاش کردیم و همانطور که دیدید مسئولان باشگاه ترابزون به ایران آمدند. حسینی روز اول آمد گفت شماره حساب بدهید 100 هزار یورو واریز کنم و بروم. من گفتم این روند اشتباه است. همانطور که رسانههای کشور ترکیه هم اعلام کردند ما در نهایت موفق شدیم 600هزار یورو بگیریم. تازه بندی در قرارداد حسینی جای دادیم که بابت قرارداد بعدی او هم به باشگاه استقلال پول برسد. در این پرونده تلاش کردیم تا حق استقلال را بگیریم.

درباره تیام هم میتوانید به چنین نتیجهای برسید؟ به نظر میرسد او دیگر برنمیگردد.

تیام استقلال را بدون هیچ دلیل موجهی ترک کرده و رفته است. او باید به خاطر این مساله پاسخگو باشد. ما با مدیر برنامههایش در حال مذاکره هستیم و برای او نامه فرستادیم. همینطور به فیفا نامه زدیم که این مساله را پیگیر باشیم. او باید با اجازه استقلال با باشگاه جدیدش قرارداد امضا کند و نمیتواند بدون رضایتنامه به باشگاهی ملحق شود. قطعا در صورتی که با باشگاه عجمان قرارداد ببندد ما این مساله را از طریق فیفا سفت و سخت پیگیر خواهیم بود.

شایعاتی شده مبنی بر اینکه شاید شفر به تیم ملی عراق برود.

اینها شایعه است و ما کوچکترین توجهی به این مسائل نداریم. وینفرد شفر استقلال را دوست دارد. ما هم این مربی را دوست داریم. به این مسائل فکر نمیکنیم و مجموعه باشگاه تمرکزمان روی بازیهای پیشروست. امیدواریم بتوانیم با بازیهای خوب و بردهای دلچسب دل هواداران را شاد کنیم.

پرسپولیس از استقلال در لیگ برتر جلو افتاده و این مساله شما را نگران نمیکند؟

به نظرم آنها لیگ را با خوش شانسی شروع کردند. شما قطعا بازی پرسپولیس و پدیده را دیدید. استقلال مقابل پیکان را هم دیدید. ما باید برنده میشدیم ولی پرسپولیس با وجود اینکه موقعیت زیادی نداشت، توانست سه امتیاز به دست بیاورد. این خیلی مهم است که توپهای شما گل شود و متاسفانه ما بدشانس بودیم.

مشکل در ثبت قرارداد امیری و حسینی

باشگاه ترابزوناسپور به مشکلی جدی در ثبت قرارداد دو خرید ایرانی خود خورده است. روزنامه فاناتیک ترکیه خبر داد قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال ترابزوناسپور از جمله وحید امیری و سیدمجید حسینی به دلیل بدهی این باشگاه به مهمت ارکیجی (هافبک پیشین ترابزوناسپور)، آیکوت دمیر (مدافع پیشین ترابزوناسپور)، اِرکان زنگین (بال پیشین ترابزوناسپور) و ارسون یانال (سرمربی پیشین ترابزوناسپور) ثبت نشده است. مجموع بدهی ترابزوناسپور به این چهار نفر مجموعاً 40 میلیون لیر ترکیه (حدود شش میلیون و 796 هزار یورو) است و این باشگاه ترکیهای تنها تا 10آگوست (19 مرداد) فرصت دارد بدهی خود را پرداخت کند، در غیر اینصورت نمیتواند قرارداد بازیکنان جدیدش یعنی امیری، حسینی و زارگو توره را به ثبت برساند. حسینی شنبهشب در بازی دوستانه با کالیاری اولین بازیاش را برای ترابزوناسپور انجام داد، این در حالی است که امیری تاکنون دو بازی برای آبی و عنابیها انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است.

مائده محقق

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها