هوپ آلدریج ترامپ حتی دکمه‌های کت خود را نبسته بود. ترامپ نسبت به همه همین قدر گستاخ و بی‌احترام برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۶

دونالد ترامپ، رئیسجمهور 71 ساله آمریکا در ادامه سفر چهار روزه خود به انگلیس که از بعدازظهر پنجشنبه شروع شد، روز جمعه به دیدار ملکه الیزابت دوم در کاخ ویندسور در باکینگهام رفت.

حواشی دیدار وی که از لحظات آغازین این سفر شروع شده، پس از دیدار وی با ملکه و حرکات عجیب و غریب او در این دیدار به اوج رسید.

انگلیسیهای متنفر از ترامپ که به افتخار ورود وی به انگلیس روز جمعه تظاهرات اعتراضی در 60 شهر این کشور برگزار کردند و یک بالن بزرگ به شکل یک «بچه ترامپ» پوشک به پای عصبانی هوا کردند، با استقاده از هشتگ #TrumpUKVisit در توییتر شروع به شمردن توهینهای ترامپ به رهبر محبوب خود کردند.

نخستین نشانه بیمحلی ترامپ به ملکه انگلیس دیررسیدن وی به محل ملاقات با او و معطل نگهداشتن وی برای بیش از ده دقیقه بود.

کاربری به نام Regi Brittain با انتشار تصویری از ملکه در حالی که ساعتش را چک میکند، نوشت: «این تصویر ملکه الیزابت 92 ساله است در حالی که منتظر ترامپ است، آن هم زیر آفتاب گرم تابستان در حالی که وی میزبان است و ترامپ مهمان. این آدم میخواهد آمریکا را دوباره احیا کند؟ هرگز!»

ترامپ هنگام خوش و بش با ملکه برخلاف پروتکل تشریفات انگلیس، به او تعظیم نکرد. وی همچنین در جریان سان دیدن از افسران ارتش سلطنتی جلوتر از ملکه حرکت کرد و حتی برای لحظاتی پشت خود را به وی کرد.

کاربری به نام Jordan نوشت: «شنیده بودم که ترامپ کم عقل است، اما این دیگر معرکه بود. ملکه باید به وی یاد میداد که چطور راه برود.»

یان بک نوشت: «اگر اشتباه نکنم ترامپ پشت خود را به ملکه کرد! من همیشه فکر میکردم این یک توهین غیرقابل بخشش به یک پادشاه باشد.»

جانین گیبسون، سردبیر سابق گاردین نوشت: «ترامپ چندین بار پروتکل تشریفات سلطنتی را نقض کرد. کمتر فردی تا این حد نسبت به ملکه بیاحترامی کرده است.»

کاربری به نام «بی» با اشاره به سوابق ترامپ در بیاحترامی به زنان نوشت: «من طرفدار ملکه نیستم، اما دیر رسیدن ترامپ برای ملاقات با ملکه، تعظیم نکردن وی و راه رفتن وی جلوتر از ملکه جالب توجه بود. رفتار وی با مشهورترین زن جهان نشان میدهد او چقدر احترام برای زنان قائل است.»

کاربر دیگری بااشاره به عکس ملکه به همراه ترامپ و همسرش ملانیا در پایان ملاقات که در آن ملکه جدی و بدون لبخند ظاهر شده مینویسد: «ملکه در این طور مواقع معمولا لبخند به لب داشت. اما ظاهرا مسخره بازیهای بی پایان ترامپ کاسه صبر وی را لبریز کردهاست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها