شاگرد یک مغازه طلافروشی که با همدستی سه مرد، از دو طلافروش کیفی 20 کیلو طلا دزدیده بود، همراه همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵۴

به گزارش جامجم، دوم اردیبهشت امسال دو مرد که طلافروش کیفی بودند، با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شوشتر، از افراد مسلحی به اتهام سرقت طلاهایشان شکایت کردند.

یکی از طلافروشان به افسر تحقیق گفت: 20 کیلو طلا حمل میکردیم. ابتدا به شهرستان دزفول و سپس به شوش رفتیم. پس از معامله با مغازهداران طلافروش بازگشتیم. برای استراحت به شهرستان شوشتر سفر کردیم که در آنجا افراد مسلحی به ما حمله کردند و 20 کیلوگرم طلا را که همراهمان بود دزدیدند.

با شکایت آنها تحقیقات پلیسی آغاز شد. در جریان تحقیقات برای دستگیری سارقان مسلح، ماموران ردپای شاگرد یکی از طلافروشان در شهرستان شوش را در این سرقت به دست آوردند و او با هماهنگی قضایی بازداشت شد. متهم در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد و مدعی شد در این سرقت مسلحانه نقشی نداشته است، اما در ادامه تحقیقات اعتراف کرد که در این سرقت چند نفر دیگر هم با او همکاری داشتهاند.

با اعتراف وی، یکی از اعضای باند سرقت که در حومه شهرستان دزفول در مخفیگاهش پنهان شده بود، شناسایی و بازداشت شد.

این مرد در بازجویی اعتراف کرد که دو مرد دیگر با وی در اجرای نقشه دزدی از طلافروشان کیفی نقش داشتهاند. تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه داشت تا اینکه دو روز پیش آخرین مخفیگاه آنها نیز در شهر تهران به دست آمد و ماموران برای دستگیری آنها به پایتخت اعزام شدند. دو سارق همراه یک زن شناسایی و بازداشت شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح شکاری، خودروی سواری بنز و خودروی پژو پارس و همچنین حساب بانکی به نام یکی از متهمان به ارزش 200 میلیون تومان و 11 کیلوگرم طلا کشف شد.

متهمان در تحقیقات به سرقت مسلحانه 20کیلو طلا اعتراف کردند. آنها گفتند طلاهای سرقتی را به کمک زنی که همدستشان بوده به طلافروشیها فروخته و خودروهای گرانقیمت خریدهاند. همچنین معلوم شد پولی که در حساب بانکی آنها بوده نیز از راه فروش طلاهای سرقتی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها