در حال حاضر هیچ تصمیمی نگرفته ام، اما...

سروش رفیعی: دلم با پرسپولیس است

سروش رفیعی؛ خیلی‌ها می‌گویند کار او با پرسپولیس تمام است و هفته آینده قراردادش را امضا می‌کند. سروش که سال قبل این تیم را به مقصد الخور ترک کرد حالا می‌خواهد وفاداری‌اش را ثابت کند و در شرایطی که پرسپولیس محروم است و نمی‌تواند بازیکن بگیرد به کمک این تیم بیاید. البته باز هم چیزی مشخص نیست و سروش چند پیشنهاد دیگر هم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۵۵

از خودت و پرسپولیس چه خبر؟ خیلیها میگویند کار تمام است و بزودی پرسپولیسی میشوی.

واقعیت این است که هنوز چیزی مشخص نیست. چند پیشنهاد از لیگهای اروپایی که لژیونرهای ما در آنجا هستند، دارم. از تیمهای لیگ روسیه، یونان و بلژیک پیشنهاد دارم. چند روز قبل هم پیشنهادهایی از سوئد و ترکیه به دستم رسید. دو روز قبل هم یک پیشنهاد از یک باشگاه کرهای آمد، اما یکی، دو باشگاه قطری هم تمایل به حضورم در آنجا دارند که بنده به خاطر حضورم در ایران نتوانستم با آنها صحبتی انجام دهم و تصمیمی بگیرم.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات چقدر احتمال دارد که پرسپولیسی شوی؟

ببینید، در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و از سوی دیگر باید وضعیت تیم ملی و این که جام ملت‌های آسیا در پیش است را هم نگاه کنم؛ این کیفیتی هم که بچه‌ها در جام جهانی نشان دادند، کارم را برای بازگشت به تیم ملی سخت‌تر می‌کند ولی با این حال، برای انتخاب تیم جدیدم نمی‌توانم قطعا حرفی بزنم.

پس هنور تصمیمی نگرفته‌اید؟

این که گفته شده اولویت اول رفیعی حضور در قطر و ماندن در آنجاست و... صحت ندارد چون هیچ تصمیمی نگرفته ام.

بحث‌هایی هم درباره حضور تو در سپاهان بود. این تا چه اندازه صحت دارد؟

با تمام احترام برای سپاهان، تراکتورسازی و چند باشگاه خوب دیگر ایرانی که پیشنهاد دادند و بسیار از آنها تشکر می‌کنم، بنده اعلام کردم اگر بنا بر بازگشتم به ایران باشد، اولویتم پرسپولیس است؛ نیاز به بازارگرمی و صحبت هم نیست؛ به آقای گرشاسبی گفتم اگر برگردم و شرایط مهیا باشد، به پرسپولیس برمی‌گردم چون هیچ جایی خانه خود آدم نمی‌شود. روزی که از پرسپولیس رفتم، گفتم وضعیت مالی و زندگی‌ام طوری است که نیاز به درآمد بیشتر دارم و با این‌که خیلی هم طعنه و کنایه شنیدم، اما شرایط و تصمیمم این بود که بروم و به هر شکلی بود از آن رضایت دارم؛ احساسم این بود صداقت همیشه برنده است و به‌همین دلیل چنین کاری انجام دادم.

*دقیقا آن موقع جو خیلی علیه تو بود.

الان هم با صداقت می‌گویم من خیلی بیشتر از حقم از مردم و هواداران پرسپولیس محبت دیدم؛ آنها من و شرایطم را کاملا درک کردند و هنوز هم من را دوست دارند و من نیز آنها را دوست دارم؛ الان دارم می‌گویم اولویت اولم پرسپولیس است ولی دلیل نمی‌شود بگویم قطعا برمی‌گردم. این که آقای برانکو دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد خود را تمدید کرد، ذهنیت مثبتی برای من به وجود آورد؛ همچنین آقای‌گرشاسبی را سال‌هاست که از زمان فولاد می‌شناسم و این مجموعه به من دلگرمی می‌دهد که الان بگویم اولویت اولم در بازگشت به ایران پرسپولیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها