کارلوس کی‌روش در کنفرانس بازی امشب حرف‌هایی هوشمندانه و جالب زد:
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۰

همین که با اسپانیا بازی میکنیم، یعنی برندهایم. به این دلیل میگویم برنده چون یک فرصت منحصر به فرد برای تیم ملی است که بیشتر بیاموزد و رشد کند. ما آمدهایم که بهتر شویم؛ اما تلاش می‌‌کنیم بازی خوبی مقابل اسپانیا انجام دهیم. باید به فوتبال احترام بگذاریم و تا لحظه آخر تلاش کنیم.

اسپانیا تیم خوبی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها سبک خودشان را دارند و بازیکنان این تیم سرنوشت هر بازی را مشخص میکنند؛ اما ما هم بازیکنان بسیار خوبی داریم که اگرچه به اندازه اسپانیاییها نیستند؛ اما راه مبارزه و فداکاری را به خوبی میدانند. نگرش ما به این بازی این است که از هر فرصتی استفاده کنیم. اما این که چگونه میشود تیم اسپانیا را متوقف کرد، پرسشی است که پاسخ آن یک میلیون دلار میارزد!

خنده دار است که هیرو که بازیکن من بوده اکنون مربی رقیب من شده است. او را خوب میشناسم. او تصمیم های خوبی میگیرد و تلاش می کند اسپانیا را متحد کند. هر 23 نام اسپانیا من را نگران میکند. همان طور که گفتم آنها مدعی جام هستند. ولی برای من مهم است که بازیکنانم مثبت بیندیشند و متمرکز بازی کنند. تیم ما سوپرمن ندارد؛ اما تیم خوبی است. بازیکنانم آدمهای عادی هستند. ما چه موفق بشویم و چه نشویم مردم ایران کنار ما هستند اگرچه با شکست ما ناراحت میشوند. آن اصلی که بازیکنانم همواره باید در ذهن داشته باشند این است که باید به پیراهن تیم ملی افتخار کنند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم در این کنفرانس گفت: ایرانیها همیشه در سختترین شرایط بهترین عملکرد را از خود نشان میدهند. ما یاد گرفتهایم که در شرایط سخت متحد شویم. ما یک خانواده و یک ملت هستیم و این فقط در حرف نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها