تصمیم نهایی تا پایان هفته گرفته می شود

بوفون مسافر پاریس می‌شود؟

در حالی که تنها چند روز از خداحافظی جیان لوئیجی بوفون بعد از 17 سال از یوونتوس می‌گذرد، اما رسانه‌های ورزشی گمانه‌زنی‌های خود برای مقصد بعدی این دروزاه‌بان 40 ساله را شروع کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۱۲

طی سالهای گذشته هر بار صحبت از جدایی ستارهای در فوتبال از تیمش و رفتن به یک تیم دیگر مطرح میشود، بیدرنگ نام باشگاه متمول پاریسن ژرمن فرانسه مطرح میشود. حالا نیز رسانههایی همچون اسکای اسپورت و گاردین از تمایل این تیم برای به خدمت گرفتن دروازهبان اسطورهای یووه خبر دادهاند.

بنا به گزارش گاردین، بوفون طی دو روز گذشته مذاکراتی با سران این باشگاه داشته است.

طبق اعلام این منبع خبری، احتمالا قرارداد بوفون با پاریسیها تا پایان سال 2020 و به ارزش سالانه 7 میلیون یورو خواهد بود. مدیران این تیم بعد از به خدمت گرفتن توماس توخل به عنوان سرمربی، به دنبال جبران ناکامی تیمشان در اروپا هستند تا بتوانند در فصل بعد لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشند.

یکی از دلایل رفتن بوفون به پاریسن ژرمن نیز میتواند همین مساله باشد.

او در سالهای حضور در یووه و فوتبال ایتالیا، به تمامی افتخارات و جامهای فوتبالی رسید و تنها جامی که موفق به کسب آن نشده، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. بعد از بازی دوشنبهشب ستارگان فوتبال ایتالیا برای خداحافظی آندرهآ پیرلو، این فرصت در اختیار خبرنگاران قرار گرفت تا از بوفون در مورد آینده فوتبالیاش و شایعه رفتن به پاریسن ژرمن سوال کنند.

او در این زمینه گفت: حضور در پاری سن ژرمن؟ من برای تصمیم نهایی به یک هفته زمان نیاز دارم و باید در این مدت آرامش کامل داشته باشم. گرفتن تصمیم در ۴۰ سالگی اصلا آسان نیست و باید سنجیده و منطقی تصمیم بگیرم و به همین خاطر به آرامش نیاز دارم.

در همین حال گفته میشود بوفون 40 ساله علاوه بر پیشنهاد قراردادی دو ساله برای بازی در تیم تحت هدایت توماس توخل، پیشنهادی مبنی بر ایفای نقش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 قطر هم از مالکان قطری PSG دریافت کرده و گفته میشود بوفون تا پایان هفته تصمیمش برای پیوستن به پاریسیها را به صورت علنی اعلام میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها