در هفته‌ای که گذشت، طرح اکران ماه مبارک رمضان آغاز شد،‌ طرحی که به فروش فیلم‌های سینمای ایران سرعت بخشید و باعث شد که بسیاری از مردم سینما را برای اوقات‌فراغت خود انتخاب کنند. در این هفته فیلم‌های سینمایی «تگزاس»، «لاتاری»، «فیلشاه» و «مصادره» توانستند مخاطبان بیشتری را به سمت گیشه‌های سینما جذب کنند. از طرفی دیگر حدود سه هفته است که اکران نوروز 97 در سرگروه‌های سینمایی به پایان رسیده و این سرگروه‌ها به فیلم‌های جدید داده شده است؛ اما این فیلم‌ها سرعت فروش بسیار کمی داشته‌اند و مخاطبان سینما هنوز علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های قدیمی (اکران نخست نوروز) هستند.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۵

از طیف فیلمهای نفروش میتوان فیلمهای سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی، «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی و «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی اشاره کرده که تا به حال گیشه نامطلوبی داشتهاند.

جدیدترین آمار فروش فیلمهای سینمای ایران که از سوی دفاتر پخش به فارس اعلام شده، فیلم سینمایی «مصادره» با در اختیار داشتن 74 سالن نمایش؛ 14 میلیارد و 785میلیون تومان فروخته است و «لاتاری» با در اختیار داشتن 85 سالن نمایش؛ 14 میلیارد تومان. «به وقت شام» با در اختیار داشتن 49 سالن نمایش 12 میلیارد و 920 میلیون تومان و «لونه زنبور» با در اختیار داشتن 34 سالن نمایش 9 میلیارد تومان. همچنین انیمیشن «فیلشاه» با در اختیار داشتن 150 سالن نمایش موفق به فروش هفت میلیارد تومای شده است.

«تگزاس» با در اختیار داشتن 133 سالن نمایش؛ شش میلیارد و 360 میلیون تومانی و «عصبانی نیستم» با در اختیار داشتن 111 سالن نمایش یکمیلیارد و 850 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» با در اختیار داشتن 96 سالن نمایش؛ یک میلیارد و 350میلیون تومان، «خوک» با در اختیار داشتن 42 سالن نمایش 419 میلیون تومان و «آنسوی ابرها» با در اختیار داشتن 14 سالن نمایش 94 میلیون تومان فروش داشتهاند. «جشندلتنگی» هم با در اختیار داشتن 30 سالن نمایش 90 میلیون تومان فروش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها