اکران

«آقای سانسور» دست به کار می‌شود!

کد خبر: ۱۱۴۲۱۳۱

قبول بفرمایید که گاهی هر چیزی را نمیشود در هر جایی گفت و نشان داد و گاهی لاجرم دست و قیچی آقای ممیز به کار میافتد، آن هم نه با قصد و غرض و نیت بد، بلکه برای مواجهه مودبانه اثر با مخاطب. اما راستش تا به حال نمیدانستیم سانسور یا همان ممیزی مرد است یا زن تا اینکه سازندگان فیلم «آقای سانسور»، جنسیت ممیزی را به ما شیرفهم کردند. خبر رسیده این فیلم خود را برای اکران آماده میکند و بزودی در سینماهای کشور به نمایش عمومی درمی آید.

غلامرضا گمرکی تهیهکننده سینما با اشاره به فعالیتهای خود در حوزه سینما به مهر گفت: «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده در مرحله موسیقی و صداگذاری است و به زودی مراحل پس تولید آن نیز
به پایان میرسد و برای دریافت پروانه نمایش اقدام میکنیم.

او با اشاره به اینکه به زودی نام آهنگساز این پروژه اعلام میشود، افزود: صداگذاری فیلم توسط حسین ابوالصدق در حال انجام است.

در خلاصه داستان «آقای سانسور» که یک کمدی اجتماعی است، آمده: «تا حالا شده زندگی اطرافیانت را بدون سانسور ببینی؟!» بهاره رهنما، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاکنیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلاییزاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی، علی برقی، آریانا مثنوی و بهرام افشاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها