محسن تنابنده در گفت‌وگو با جام‌جم:

دروغ ها علیه پایتخت ارزش پاسخگویی ندارد

طراح، بازیگر و بازیگردان سریال پایتخت در خصوص فهرستی که در فضای مجازی درباره دستمزد بازیگران این مجموعه منتشر شده است، گفت: همه می‌دانند این نامه جعلی است.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴۴

محسن تنابنده در گفتوگو با جامجم تصریح کرد: همه دارند میگویند این لیست و ارقام جعلی است. پس من دراینباره دیگر حرفی نمیزنم و اصولا ارزش پاسخگویی هم ندارد. دوست ندارم راجعبه چرایی بروز این شایعات صحبت کنم. تنابنده در واکنش به کمپینی که در فضای مجازی مبنی بر اعلام دستمزدها و انتشار قراردادهای حقیقی بازیگران و عوامل سریال، ‌از سوی برخی مطرح شده است نیز ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: من حرفی در این مورد ندارم.

تهیه‌کننده سریال پایتخت نیز گفت: ما در جشنواره مردمی صدا و سیما جایزه بهترین سریال نوروزی را با آرای بالای مردمی دریافت کردیم و حالا انتشار مطالب کذب درباره دستمزد بازیگران، بازتاب همان جایزه‌ای است که گرفتیم.

الهام غفوری در گفت‌وگو با فارس درباره برخی شایعات در خصوص مبلغ قراردادهای بازیگران این سریال با سازمان هنری رسانه‌ای اوج تصریح کرد: از حاشیه‌ها خسته شده‌ام. ما تلاش می‌کنیم مردم را خوشحال کنیم. تمام هدفمان هم این است مردم از دیدن این سریال لذت ببرند و به لطف خداوند به هدفمان هم رسیده‌ایم، اما در این میان نمی‌دانم عده‌ای دیگر چه نفعی می‌برند که مدام در پی تخریب گروه منسجم پایتخت هستند.

تهیه‌کننده پایتخت تصریح کرد: جعل سند در فضای مجازی کار آسانی است و این ساده‌اندیشی است که فکر‌کنیم آنچه منتشر شده حقیقت دارد. در این میان برخی صفحات مجازی خواستار این شده‌اند که بازیگران ما رقم‌های قراردادشان را اعلام کنند که یک موضوع کاملا غیرمنطقی است، زیرا قرارداد کاری افراد جزو حریم شخصی آنها محسوب می‌شود و به کسی ارتباط
پیدا نمی‌کند. همچنین محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان اوج نیز در پستی اینستاگرامی بر جعلی بودن سند ادعایی پیرامون قرارداد عوامل مجموعه پایتخت 5 با این سازمان تاکید کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها